Raiffeisen Online si Smart Mobile, aplicatiile de internet si mobile banking ale Raiffeisen Bank au avut intreruperi de functionare miercuri si joi, conform unui anunt al bancii pe pagina Facebook si a reclamatiilor clientilor.
Astfel, miercuri, 14 septembrie 2016, la ora 15,44, Raiffeisen a facut urmatorul anunt pe pagina sa Facebook:
“Anunt important: In vederea desfasurarii unor operatiuni de mentenanta asupra sistemelor informatice, serviciile Raiffeisen Online si Smart Mobile sunt indisponibile momentan.
Va vom anunta imediat ce accesul la aplicatiile online va fi restabilit.
Ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri cauzate si va multumim pentru intelegere.”
Dupa o ora, banca a anuntat ca serviciile functioneaza din nou normal:
“UPDATE 14.09, 16:45: In acest moment, aplicatiile functioneaza la paramentri normali.”
Un client al bancii a reclamat insa faptul ca “aplicatiile nu functionau nici la orele 24:00! Iar call-center-ul nu a fost functional, dupa multiple incercari si lungi asteptari…”
“Call-center-ul este inutil, am primit doar informatii eronate, sunt foarte obraznici si irascibili. Seara dupa orele 22:00 cand intru in Smart mobile primesc mesajul “Error description not found”, a reclamat un alt client al Raffeisen.
A doua zi, joi 15 septembrie la la ora 14,53, un alt client spune ca “Raiffeisenonline.ro nu functioneaza nici acum. dupa login sunt intampinat de mesajul: “Acest spatiu web nu este disponibil momentan.
Ne cerem scuze pentru inconvenienta.”
Nu ati platit factura la hosting sau ce? :))
Un alt client confirma, ca la aceeasi ora nu poate folosi aplicatia Raiffeisen: “Raiffeisenoniline nu functioneaza.m-am chinuit 40 de minute sa fac o plata si nici nu stiu daca am reusit fiindca pagina web a devenit brusc indisponibila”.
“Am fost deconectat in momentul confirmarii unei plati. A 3-a oara. Ce intelegeti prin parametri normali?”, s-a plans un alt client, tot a doua zi, joi, la ora 15,13.
Dupa aproape doua ore, la 16,52, Raiffeisen raspunde: “Au existat intarzieri in functionarea aplicatiei, insa acum este, din nou, la parametri normali. Ne cerem scuze pentru neplacerile create. Va multumim.”
Cardurile OTP Bank nu functioneaza la aceasta ora, a anuntat banca intr-un mesaj pe Facebook: "Dragi clienți, momentan funcționarea cardurilor OTP Bank este afectată de o avarie tehnică. Echipele noastre... detalii
Banca Transilvania isi anunta clientii ca in curand vor putea folosi doar doua aplicatii: BT Pay pentru persoane fizice si BT Go pentru persoane juridice. In consecinta, dupa primirea notificarii... detalii
AcÈ›ionarii Băncii Transilvania au aprobat fuziunea BT cu OTP Bank România, în cadrul Adunării Generale Extraordinare, care a avut loc astăzi, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:Integrarea... detalii
PoÈ™ta Română, liderul naÈ›ional în servicii poÈ™tale, împreună cu CEC Bank È™i Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, îÈ™i unesc forÈ›ele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării... detalii