Raiffeisen Bank a primit 19.000 de reclamatii in plus de la clienti

Autor:

Bancherul.ro
2019-06-09 09:37

Numarul reclamatiilor primite de Raiffeisen Bank de la clienti a crescut substantial anul trecut, cu aproape 19.000 (24%), majoritatea fiind tranzactii cu cardul contestate de clientii bancii, de exemplu plati sau retrageri de numerar pe care nu le-au facut detinatorii de carduri, fiind vorba fie de erori ale sistemelor informatice ale bancii, fie atacuri ale hackerilor care reusesc sa fure datele cardurilor si sa fure banii de pe acestea.

Astfel, numarul de reclamatii inregistrate de Raiffeisen a crescut de la 68.169 in 2016 la 77.716 in 2017 si 96.690 in 2018, conform datelor prezentate de banca.

Fidelizarea clientilor cu reclamatii a ramas la 98% in toti cei trei ani.

Satisfactia privind procesul de reclamatii (scala pentru sondaj intre 1 si 5, cu 1 foarte nemultumit si 5 foarte multumit) a fost 3,2 in in 2016 si 3,3 in 2017 si 2018.

“În directă corelație cu intensitatea tranzacțională, în anul 2018 numărul de reclamații înregistrate de Raiffeisen Bank a continuat trendul de creștere din anii precedenți. Din totalul reclamațiilor, 55% reprezintă tranzacții contestate efectuate cu cardul. Cu toate acestea, satisfacția clienților cu privire la procesul de management reclamații s-a păstrat la nivelul înregistrat în 2017 – 3,3”, potrivit Raiffeisen Bank.

 

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Protectia Consumatorilor

Hotararea judecatoriei prin care Aedificium, fosta Raiffeisen Banca pentru Locuinte, si statul sunt obligati sa achite unui client prima de stat

Sentinta Judecatoriei Sector 1 prin care statul, prin Ministerul Dezvoltarii, si Aedficium Banca pentru Locuinte, fosta Raiffeisen Banca pentru Locuinte, sunt obligati sa achite prima de stat unui fost client... detalii

Firme de recuperare creante, amendate de ANPC

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a emis patru amenzi, in valoare de 40.000 de lei, firmelor de recuperare creante, in cadrul unui control la nivel national, conform informatiilor furnizate de ANPC, la solicitarea Bancherul.ro.Firmele de recuperare creante care au fost amendate au incalcat legea protectiei consumatorului, printre altele, cu privire la "informarea consumatorului privind cesiunea de creanţă, precum și notificarea cesiunii de creanța de către cedent consumatorului în termen de 10 zile calendaristice de la încheierea contractului de cesiune de creanţă dintre instituția financiar bancară/nebancară și entitatea de recuperare creanțe", se arata intr-un raspuns al ANPC la solicitarea Bancherul.ro.Raspunsul ANPC:"În perioada 15.11.2021-10.01.2022, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a desfăşurat o acţiune tematică de control la nivel naţional de verificare a respectării prevederilor legale privind protecţia consumatorilor de către entitățile de recuperare creanțe în activitatea... detalii

Reclamatiile la ANPC impotriva bancilor si IFN-urilor: 463 in anul 2021

Pe parcursul anului 2021, la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) au fost înregistrate 463 reclamații din partea consumatorilor de servicii financiare oferite de banci si Institutii Financiare Nebancare (IFN).ANPC a verificat instituții financiare bancare și nebancare, constatându-se că, în cazul unei instituții financiare nebancare, caracteristicile principale ale creditului erau prezentate într- un mod înșelător/ambiguu.Extras din Raportul anual ANPC 2021:Servicii financiareANPC a acordat o atenție deosebită plângerilor consumatorilor privind serviciile financiare, ținând cont de impactului financiar foarte puternic asupra consumatorilor atunci când le sunt încălcate drepturile.Pe parcursul anului 2021:• au fost înregistrate 463 reclamații din partea consumatorilor;• au fost încheiate 7 Procese Verbale de Constatare a Contravenției, cu amenzi în valoare totală de 92.000 lei și 5 avertismente;• au fost restituite consumatorilor sume în valoare 1.396.760,83 lei, 3.662.407,12 CHF și 3.377.937,73 Euro ca urmare a acțiunilor... detalii

Cum fac o reclamatie la Revolut?

Procedura de solutionare a unei reclamatii la banca Revolut, conform informatiilor pubicate pe site-ul bancii:Cum se face o reclamațieDacă doar doriți să discutați cu cineva despre o problemă care vă... detalii