Raiffeisen Bank intampina probleme cu functionarea aplicatiei de mobile banking Smart Mobile, din cauza actualizarii acesteia cu o noua versiune, inaccesibila pentru unii clienti ai bancii.
“Smart token afisa mesajul “aplicatia nu este disponibila momentan, va rugam incercati mai tarziu”. Corect ar fi fost sa se solicite update, de unde trebuia sa stiu?”, a reclamat un client Raiffeisen, dupa ce banca i-a transmis sa se asigure ca are descarcata ultima versiune a aplicatiilor.
“Eu de o ora incerc, si nu merge”, s-a plans, ieri, un alt client Raiffeisen, pe Facebook.
Un alt utilizator al aplicatiei Raiffeisen s-a plans ca nu functioneaza tokenul. Banca i-a raspuns ca “trebuie sa te asiguri ca ai descarcata ultima versiune a aplicatiilor”.
Clientul Raiffeisen a replicat, criticand banca pentru faptul ca nu s-a facut automat actualizarea aplicatiei: “Cand s-a facut update la aplicatie cu tematica de toamna, trebuia facut update si la token”.
Raiffeisen Bank a mai avut recent o alta problema cu aplicatia de mobile banking Smart Mobile, care nu functiona pe telefoanele iPhone cu sistem de operare iOS versiune mai mica de 13 (vezi aici detalii).
Cardurile OTP Bank nu functioneaza la aceasta ora, a anuntat banca intr-un mesaj pe Facebook: "Dragi clienți, momentan funcționarea cardurilor OTP Bank este afectată de o avarie tehnică. Echipele noastre... detalii
Banca Transilvania isi anunta clientii ca in curand vor putea folosi doar doua aplicatii: BT Pay pentru persoane fizice si BT Go pentru persoane juridice. In consecinta, dupa primirea notificarii... detalii
AcÈ›ionarii Băncii Transilvania au aprobat fuziunea BT cu OTP Bank România, în cadrul Adunării Generale Extraordinare, care a avut loc astăzi, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:Integrarea... detalii
PoÈ™ta Română, liderul naÈ›ional în servicii poÈ™tale, împreună cu CEC Bank È™i Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, îÈ™i unesc forÈ›ele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării... detalii