Raiffeisen Bank a avut pe parcursul zilei de vineri, 28 ianuarie 2022, un incident privind functionarea cardurilor la platile in magazine si retragerile de bani de la bancomate, conform reclamatiilor clientilor bancii.
“E a nu stiu cata oara cand raman intepenita ca ultima proasta la casa…”, s-a plans o clienta a bancii, pe Facebook.
“Mereu aveti defectiuni…cele mai proaste servicii, cea mai proasta organizare si cel mai prost sistem de IT”, a comentat altcineva.
Raspunsul Raiffeisen:
“Am intampinat un incident.
Colegii ne-au comunicat ca in momentul de fata tranzactionarea cu cardul functioneaza la parametri normali.
Ne pare rau pentru disconfortul creat de aceasta situatie.
Iti multumim pentru intelegere!
Echipa Raiffeisen Bank”.
Alti clienti s-au plans ca nu au putut retrage bani de la bancomate, desi banii au fost luati din conturi:
“Am vrut sa scot bani de la bancomat dar mi-a zis ca “tranzactia a fost refuzata de banca”. Cand ma uit pe aplicația de banking văd că banii i-ați retras, dar bancomatul nu mi-a dat nimic. La call center mi-a răspuns un băiat care a zis că mă direcționează către alt departament după care mi-a închis. Eu ce să fac?”, a reclamat un client Raiffeisen.
“Macar tie ti-au raspuns la call center”, a raspuns altcineva.
Raspunsul Raiffeisen:
“Ne pare rau sa aflam ca serviciile oferite nu s-au ridicat la nivelul asteptarilor tale.
Te asiguram ca lucram in permanenta pentru ca produsele noastre sa indeplineasca cele mai inalte standarde si sa satisfaca nevoile tuturor clientilor nostri.
Daca doresti sa inregistrezi o sesizare sau sa ne acorzi feedback-ul tau, te rugam sa accesezi link-ul pentru a completa formularul dedicat.
Parerea ta este foarte importanta pentru noi si ne ajuta in procesul continuu de imbunatatire a produselor si serviciilor oferite, astfel incat nevoile clientilor nostri sa fie satisfacute.
Iti multumim!
Echipa Raiffeisen Bank”
Aplicatia Smart Mobile este functionala
Un cititor a comentat pe Bancherul.ro ca nu-i functioneaza aplicatia Raiffeisen Smart Mobile:
“Aplicatia Smart Mobile nu functioneaza la Raiffeisen Bank sub nici o forma si nimeni nu remediaza softul.”
Am intrebat reprezentantii Raiffeisen daca au fost probleme cu aplicatia, iar raspunsul este:
“Potrivit instrumentelor noastre de monitorizare, dar si a unei testari, aplicatia este functionala. E posibil sa fie ceva punctual la clientul respectiv (conexiune etc) caz in care trebuie sa faca o sesizare si sa se ocupe colegii de caz.”
Raiffeisen nu a raspuns insa la intrebarea privind incidentul privind cardurile.
Cardurile OTP Bank nu functioneaza la aceasta ora, a anuntat banca intr-un mesaj pe Facebook: "Dragi clienți, momentan funcționarea cardurilor OTP Bank este afectată de o avarie tehnică. Echipele noastre... detalii
Banca Transilvania isi anunta clientii ca in curand vor putea folosi doar doua aplicatii: BT Pay pentru persoane fizice si BT Go pentru persoane juridice. In consecinta, dupa primirea notificarii... detalii
AcÈ›ionarii Băncii Transilvania au aprobat fuziunea BT cu OTP Bank România, în cadrul Adunării Generale Extraordinare, care a avut loc astăzi, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:Integrarea... detalii
PoÈ™ta Română, liderul naÈ›ional în servicii poÈ™tale, împreună cu CEC Bank È™i Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, îÈ™i unesc forÈ›ele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării... detalii