TEHNOLOGII BANCARE | Ultima Ora

Putem plati cu cardul contactless si la automatele cu bauturi, sucuri si mancare

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2015-10-06 09:19

MasterCard anunta ca a incheiat parteneriate cu doi operatori de automate cu bauturi, sucuri si mancare pentru ca achitarea produselor cu carduri contactless, adica doar prin apropierea acestuia de automat, fara a fi nevoie de introducerea cardului in vreun dispozitiv si fara tastarea codului PIN.

Codul PIN este obligatoriu doar pentru cumparaturile cu cardurile contactless de valori mai mari de 100 de lei.

Cumpararea diverselor produse la automatele cu bauturi si mancare se va face astfel foarte rapid si convenabil, fara a fi nevoiti sa purtam la noi monede sau bancnote cu valori mici cu care se platesc de obicei aceste cumparaturi.

Plata cu cardurile contactless este posibila in tot mai multe locatii, precum in supermarketuri, benzinarii, fast-food-uri si alte restaurante si magazine.

MasterCard, împreună cu Vending Zone și Orange Fresh, introduce plățile contactless la vendomatele celor doi operatori (comunicat de presa)

MasterCard a încheiat parteneriate cu Vending Zone, care operează vendomatele sub marca O’Fresh în România și Orange Fresh, pentru introducerea plății cu carduri contactless MasterCard și Maestro la vendomatele celor doi operatori, realizând una dintre primele implementări de acest tip din regiunea Europei Centrale și de Est. În acest fel, clienții celor doi operatori vor putea beneficia de o experiență la plată simplă și rapidă, prin intermediul soluției MasterCard contactless.

Cei doi operatori sunt liderii segmentelor de piață pe care operează, Vending Zone având o flotă de peste 600 de automate de snack-uri și băuturi reci, iar Orange Fresh având peste 50 de automate de suc fresh de portocale. Plata cu cardul la vendomate a fost o solicitare constantă din piață în ultimii ani, multe dintre aceste vendomate fiind instalate în clădiri de birouri, spații comerciale sau aeroporturi. Beneficiind de expertiza și suportul MasterCard, Vending Zone și Orange Fresh au implementat soluția de plată MasterCard contactless în colaborare cu furnizori de tehnologie din România, Grecia și Israel. Orange Fresh a implementat soluția de plată MasterCard contactless în colaborare cu SAS Grup SRL – lider pe piața soluțiilor de monitorizare în România și partener oficial al Orange România pentru soluții de telemetrie de orice fel.

Vending Zone va dota treptat rețeaua de vendomate cu terminale de plată contactless, urmând să finalizeze instalările până la sfârșitul anului 2016, iar Orange Fresh planifică finalizarea instalărilor în trimestrul I al anului viitor.

Gabriel Ghiță, Head of New Business CEE, MasterCard Europe, a declarat: “MasterCard studiază piața de distribuție automată de mai mult timp și am descoperit că există o nevoie reală în piață pentru plata contactless. Clienții solicită diversificarea metodelor de plată, mulți dintre ei fiind în imposibilitatea de a-și cumpăra snack-ul sau sucul dorit pentru că nu aveau bancnotele potrivite. În același timp, gestiunea numerarului de către operatori este costisitoare, în special în ceea ce privește monedele. Vending Zone și Orange Fresh și-au dovedit calitățile de lideri de piață și au reușit implementarea tehnologiei MasterCard contactless într-un termen-record. Suntem foarte bucuroși să îi avem drept parteneri în dezvoltarea comerțului modern.”

Gabriel Ghiță, Head of New Business CEE, MasterCard Europe
Gabriel Ghiță, Head of New Business CEE, MasterCard Europe

„Considerăm că industria de vending trebuie să țină pasul cu tehnologia, iar odată ce consumatorul final va căpăta încredere în această nouă modalitate de plată, ne așteptăm la o creștere a numărului de tranzacții, cu avantaje atât pentru operator, cât și pentru clienți,” a comentat Mihai Ungureanu, Director General, O’Fresh.

În cadrul expoziției Internet & Mobile World 2015, Vending Zone și Orange Fresh vor derula, împreună cu MasterCard, campanii promoționale pentru produsele achiziționate cu carduri MasterCard sau Maestro contactless. Pentru mai multe detalii despre cele mai noi soluții tehnologice și produse ale MasterCard, vă invităm la standul nostru din cadrul expoziției, în perioada 7 - 8 octombrie 2015.

Tehnologia contactless are o creștere deosebită în ultimul an, înregistrând în cel de-al doilea trimestru al anului 2015 o creștere a numărului de tranzacții de 170%, la nivelul întregii Europe, prin comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. În același timp, volumul plăților contactless s-a triplat, în Europa, în cel de-al doilea trimestru al anului curent, raportat la aceeași perioadă a 2014. Evoluția accelerată în materie de grad de adopție a acestei tehnologii a fost resimțită și pe plan local, unde există o masă critică de early adopters ai tehnologiilor inovative.

MasterCard este primul și cel mai proeminent promotor al plăților contactless în România, introducând această tehnologie la marii retaileri, în transportul public sau la casele de bilete și punctele de food&bar ale celor mai mari festivale culturale din țară. Campaniile și inițiativele MasterCard au susținut accelerarea implementării tehnologiei contactless la POS-uri, aceasta înregistrând o creștere de 330% în prima jumătate a anului 2015, prin comparație cu aceeași perioadă a anului 2014, potrivit datelor furnizate de comercianți.

Despre MasterCard
 
MasterCard (NYSE: MA), www.mastercard.com, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Operăm cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii. Produsele și soluțiile MasterCard fac activitățile zilnice de comerț – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanțelor – mai simple, mai sigure și mai eficiente pentru toată lumea. Urmăriți-ne pe Twitter: @MasterCardNews, participați la discuțiile de pe blogul Beyond the Transaction și înregistrați-vă pentru cele mai noi știri pe Engagement Bureau.

Despre O’Fresh

O’Fresh a ajuns, în prezent, să administreze cu succes o reţea de peste 600 de distribuitoare automate amplasate atât în Bucureşti, cât şi în ţară. O’Fresh pune la dispoziţia clienţilor săi o gamă variată de produse: sandwich-uri, gustări sărate şi dulci, băuturi răcoritoare, venind cu soluții inovatoare și servicii eficiente necesare unui randament cât mai bun în munca de zi cu zi. Energia echipei O’Fresh este canalizată către susţinerea companiilor, cărora le pune la dispoziție tehnologie modernă pentru crearea unui mediu de lucru confortabil şi productiv.

Despre Orange Fresh

Orangefresh Universal SRL este cel mai mare operator din România de Vendomate de sucuri naturale din fructe presate la rece, pe loc și în timp real, cu peste 50 de Automate de sucuri amplasate în spații publice, imobile de birouri, parcuri și universități. Compania Orangefresh face parte din grupul de firme SAS, împreună cu companiile SAS GRUP SRL, Autocurat Flote Auto și GPS Universal SRL. SAS Grup este de peste 10 ani lider pe piața soluțiilor de telemetrie - monitorizare și controlare echipamente și active de la distanță, soluții software dezvoltate în parteneriat cu liderul pieței telecom, Orange România. Experiența de peste 12 ani a companiei SAS GRUP SRL în domeniul soluțiilor  de telemetrie a definit-o ca principalul furnizor de soluții de monitorizare, dar și de plată, personalizate pentru automatele de produse și distribuitoarele automate (Vending Machines) din România. Prin tehnologia dezvoltată de SAS Grup, Orangefresh Universal SRL a făcut posibilă dezvoltarea unor soluții inovatoare de plată cashless (SMS, card bancar, wallet – portofel electronic, tag NFC, card RFID) care permit cumpărarea de produse din Vendomate fără numerar.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Banca Transilvania are un rating mai bun

Fitch Ratings îmbunătățește rating-ul Băncii Transilvania, de la ”BB+” la ”BBB-”, cu perspectivă stabilă, pe termen lung, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga: Noul rating investment grade reflectă îmbunătățirea mediului detalii

Numele beneficiarului unui transfer bancar, afisat la 17 banci

BRD, Exim Banca Romaneasca si Credit Europe Bank sunt ultimele trei banci care au integrat recent serviciul afisare nume beneficar (SANB) oferit de Transfond, care afiseaza numele destinatarului unei plati, sub contul IBAN. Potrivit Transfond, serviciul are ca scop prevenirea fraudelor detalii

Banca Transilvania si-a imbunatatit perspectiva de crestere a ratingului

Moody’s Ratings confirmă rating-urile Băncii Transilvania acordate pentru prima oară în 2023 și îmbunătățeste perspectiva, de la stabilă la pozitivă, pentru rating-ul de depozit pe termen lung (Baa2) și rating-ul de emitent (Baa3), anunta banca intr-un comunicat, in detalii

Legea pentru plafonarea dobanzilor la creditele IFN-urilor, in vigoare de luni

Legea 243 din 2024 privind plafonarea dobanzilor la creditele acordate de IFN-uri (Institutii Financiare Nebancare) intra in vigoare, de luni, 11 noiembrie. Legea obliga IFN-urile sa limiteze dobanzile la 1% pe zi in cazul creditelor de pana la 5.000 de lei, 0,8% la imprumuturile de pana detalii

 



 

Ultimele Comentarii