Provident respinge 70% dintre cererile de credite

Autor:

Bancherul.ro
2017-09-11 20:41

Provident respinge 70% dintre cererile de imprumut venite din partea potentialilor clienti, intrucat acestia nu indeplinesc cerintele solicitate de companie, precum dovada unui venit, un grad maxim de indatorare sau situatia de la Biroul de Credit.

Pe de alta parte, 67% dintre clientii Provident se imprumuta cu sume mai mici decat ar putea obtine.

“Este important ca înaintea fiecărui nou contract de credit să ne asigurăm că clientul a înţeles ce înseamnă un împrumut, dincolo de nevoia din acel moment. Nu ne este de folos nici nouă şi, în mod evident, nici clientului dacă termenii şi condiţiile nu au fost explicaţi foarte clar, astfel încât să ne asigurăm că există posibilitatea rambursării fără a crea un dezechilibru financiar. Un client care nu îşi va permite să plătească rata este un client pe care poate nu l-am sfătuit bine și asta înseamnă că el va fi îndatorat și că nu vom recupera suma pe care o împrumutăm. Un împrumut este un dans pentru doi. Ştiu că toată lumea vorbește despre creditare responsabilă, dar cred că pentru noi, cifrele o demonstrează: respingem 70% din toate cererile de împrumut pe care le primim, 67% dintre clienții noștri împrumută mai puțin decât suma maximă disponibilă pentru ei, valoarea medie a unui credit este mai mică decât o treime din suma maximă pe care o avem în portofoliul nostru”, a declarat Viktor Boczán, director general al Provident, intr-un comunicat de presa, in care se mai arata urmatoarele: 

Ne dorim ca toţi clienţii noştri să aibă informaţii corecte şi complete despre toate produsele din portofoliul nostru. De aceea, le punem la dispoziţie, pe lângă explicaţiile pe care le primesc din partea reprezentanţilor de vânzări înainte de semnarea contractului, informaţii suplimentare prin canale la care să aibă acces cu uşurinţă: pagina dedicată pentru Creditare Responsabilă sau Angajamentul faţă de clienţi, care va fi primit de fiecare dintre clienţii noştri.

Credem că implicarea unei instituţii financiare în a-şi ajuta clienţii să conştientizeze implicaţiile unui împrumut este o responsabilitate care stă la baza principiilor pe care este construită politica de business. De aceea, fiecare angajat trebuie să îşi asume această responsabilitate, de la directorul general, la reprezentanţii de vânzări din teren.

Provocarea Provident pentru 7,7 milioane de români – tu citeşti tot cu atenţie?

Provident a lansat campania Creditare Responsabilă prin intermediul unui exerciţiu de atenţie propus telespectatorilor.

Astfel, marţi, 5 septembrie, în reclama difuzată de Provident pe mai multe posturi naţionale, exemplul reprezentativ a fost înlocuit cu un exemplu nereprezentativ: ,,Exemplu nereprezentativ: Această reclamă este vizionată de peste 1.500.000 de români. Ne întrebăm câţi dintre ei citesc detaliile pe care instituţiile financiare le pun în reclame. Aşa că dacă ai avut curiozitatea să citeşti acest text, sună la 021 9452 (număr cu tarif normal) şi primeşti un premiu garantat.”

Scopul acestui exerciţiu de atenţie a fost de a măsura nivelul de interes al telespectatorilor atunci când vine vorba despre ofertele instituţiilor financiare, fie că vorbim despre credite sau depozite. Potrivit datelor oferite de agenţia de media, spotul de 15 secunde a fost difuzat de 161 de ori, pe 13 canale, cu o audienţă totală de 7,7 milioane de telespectatori, în intervalul orar 07.00 – 02.00. În acest interval, numărul de telefon pus la dispoziţie special pentru campanie a fost apelat de 10 persoane. Dintre acestea, o singură persoană a sunat pentru a-şi revendica premiul promis în cadrul campaniei, celelalte au folosit numărul ori pentru solicitarea unui credit, ori pentru a cere informaţii despre produsele din portofoliul Provident.

Acest exerciţiu de atenţie a fost primul pas în Campania de Creditare Responsabilă, prin care Provident îşi propune să crească gradul de conştientizare în rândul consumatorilor de produse financiare. În acest sens, am creat o secţiune dedicată creditării responsabile pe pagina de internet a companiei, unde clienţii sau potenţialii clienţi pot afla informaţii despre ce presupune o decizie responsabilă de împrumut, dar şi detalii despre colaborarea Provident cu cei peste un milion de clienţi de până acum. Credem că este esenţial ca fiecare client să înţeleagă care sunt responsabilităţile unui împrumut, atât ale companiei, dar şi cele proprii.

Comentarii

De la: Tase Subiect:

Intrebare

Comentariu:

Mai, bancheru.ro, eu am un credit in chf la piraeus si n-am primit nici o oferta. Poate doar 2-3% dintre creditati in chf au primit oferte. Eu nu. Si mai am 3 ani de plata!

De la: DorinSubiect:

conversie cu discont credite CHF Piraeus Bank

Comentariu:

Piraeus Bank in realitate nu a aplicat oferta anuntata ,aceasta oferta a fost doar publicitate ieftina pentru a inbunatatii imaginea bancii. Dupa anuntul referitor la oferta de conversie multi clientii au depus cereri prin care isi dadeau acordul pentru oferta anuntata dar nu au primit decat refuzul bancii ,atunci ma intreb undei buna credinta a bancii referitor la anuntul de conversie ,cine sa mai creada intr-o banca care anunta cu fast si tam tam ca ofera niste facilitati clientilor inselati cu credite in CHF dar de fapt aceasta oferta era o alta inselaciune .Ce afirm nu este o denigrare ci se poate verifica in corespondenta bancii care refuza pe banda rulanta solicitarile de conversie .Sau aceptat conversii dar fara nici o diminuare a soldului .Orce inselaciune infaptuita ar trebuii pedepsita de organele competente , dar la noi se poate orce ....

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Profil

Asigurare de calatorie din CEC app

Groupama și CEC Bank marchează un nou pas în simplificarea accesului la asigurări, lansând o opțiune prin care clienții persoane fizice ai băncii pot achiziționa asigurarea de călătorie direct din... detalii

Victoriabank, detinuta de Banca Transilvania, se extinde în Republica Moldova

Victoriabank, parte din Grupul Financiar Banca Transilvania, a făcut astăzi primul pas pentru o nouă achiziție în Republica Moldova, în domeniul microfinanțării, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Reprezentanții... detalii

CEC Bank si-a majorat cu 70% creditele pentru populatie

CEC Bank anunta o crestere importanta, de 70%, a volumului de credite acordate in 2024 persoanelor fizice pentru investitii imobiliare si alte proiecte personale. Comunicatul CEC Bank: Grupul Financiar CEC... detalii

Aplicatia CEC app are o noua versiune, cu geolocalizare

CEC Bank a lansat o noua versiune a aplicatiei de Mobile Banking, CEC app, prin care asigura o protectie suplimentara a conturilor in baza activarii serviciului de geolocalizare. "Activarea serviciului... detalii