Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor sfatuieste consumatorii sa se informeze asupra noilor modificari cuprinse in Legea 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele de adeziune, preformulate ale consumatorilor si sa verifice in contractele pe care acestia le detin daca exista posibile clauze abuzive, anunta autoritatea intr-un comunicat.
Iata ce se mai arata in comunicat: “Daca observa astfel de clauze sunt rugati sa se adreseze comisariatelor regionale/judetene cu toate actele doveditoare pentru ca ANPC sa intreprinda actiunile care se impun.
Totodata, ANPC sfatuieste consumatorii sa fie vigilenti atunci cand li se propun acte aditionale la contractele de adeziune (credite bancare/nebancare, utilitati, telefonie fixa si mobila, cablu etc spre semnare, sa le consulte cu atentie inainte de semnare si sa ceara lamuriri suplimentare entitatilor care le propun.
Daca nu sunt lamuriti pe deplin asupra formularilor si termenilor folositi in actele aditionale, consumatorii sunt rugati sa se adreseze ANPC sau comisariatelor regionale sau judetene pentru a primi informatii si indrumari de la personalul specializat.”
BCR isi avertizeaza clientii cu privire la existenta unor e-mailuri (vezi foto) care par a fi trimise de BCR, insa de fapt sunt tentative de frauda prin phishing (pescuirea datelor... detalii
Platile standard, nu si cele instant, sunt procesate cu intarzieri, din cauza unei probleme generale care afecteaza toate bancile, a anuntat Libra Bank, pe Facebook: "Din cauza unei probleme generale... detalii
Platile online cu cardurile Libra Bank si cele prin intermediul sistemului online de plata LibraPay au probleme de functionare, a anuntat banca pe Facebook, in urma cu o ora: "Întâmpinăm... detalii
BCR si-a anuntat clientii ca aplicatia sa de mobile banking, George, va functiona doar pe telefoanele iPhone cu sistem de operare iOS minim 16. In prezent, aplicatia BCR poate fi... detalii