În zilele de 1, 5 şi 6 mai 2013, unităţile BRD nu vor avea program de lucru cu clienţii, cu excepţia :
– unităţilor situate în mari magazine, mall-uri şi aeroportul Henri Coandă (Visa Tax); agenţiilor Bran, Poiana Brasov şi Sinaia, care vor funcţiona potrivit unui program special.
De asemenea, în perioada 1 – 6 mai 2013, serviciile oferite de contact center-ul BRD se vor desfăşura după următorul program:
Pe 1, 5 si 6 mai 2013 vor fi disponibile:
– opţiunile automate de consultare sold/operaţiuni ; -serviciile de urgenţă dedicate posesorilor de carduri şi utilizatorilor Multix/BRD@ffice;
Pe 4 mai 2013 – Serviciul Vocalis va fi disponibil cu toate opţiunile între orele 08:00 – 16:00 ;
Serviciul Vocalis se află la dispoziţia clienţilor pentru informaţii generale/subscrieri/suport produse şi servicii BRD, precum şi pentru operaţiuni (plăţi facturi/ transferuri intra şi interbancare): 0800 803803 (apel gratuit în reţeaua ROMTELECOM) +4021 302 61 61 (număr cu tarif normal, apelabil din ţară şi străinătate) sau *BANCA (*22622 – apel cu tarif normal în reţelele Orange şi Vodafone) E-mail: vocalis@brd.ro
TBI Bank, înregistrată în Bulgaria, dar cu afaceri majoritare în România, deținută de grupul 4finance din Letonia, controlat anterior de rusul Oleg Boiko, a fost vândută fondului de investiții Advent,... detalii
Banca Transilvania, BT Direct și Medicover anunță un parteneriat pentru creșterea accesului la servicii medicale private, susținând sănătatea și creșterea calității vieții, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Pacienții... detalii
Cardurile Mastercard emise de BRD nu au functionat astazi la ATM-urile altor banci si la platile in magazine. Tranzactiile refuzate au fost insa inregistrate de doua ori (dublate) in conturile... detalii
Perioada de pre-înregistrare pentru Cardul BT Visa UNTOLD în variantă fizică se încheie în câteva zile, în 15 aprilie, anunta Banca Transilvania intr-un comunicat, in care adauga: Acesta este primul... detalii