ProCredit Bank aniversează în acest an 10 ani de activitate bancară în România, anunta banca intr-un comunicat. rnrnIstoria ProCredit Bank în ţara noastră a început cu Microenterprise Credit România, o instituţie financiară nebancară concentrată pe fianţarea afacerilor foarte mici. În 2002, MCR devine bancă şi începe să funcţioneze sub numele de Miro Bank. rnrnAcţionari recunoscuţi internaţional – Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, DEG, Commerzbank, IFC, ProCredit Holding, FMO – se alătură în 2003 efortului de sprijinire a dezvoltării afacerilor mici din România, iar sfârşitul anului 2004 aduce băncii un nou nume şi o nouă imagine – ProCredit Bank – parte a unui grup internaţional de bănci care îşi desfăşoară activitatea pe 3 continente, Europa de Est, America Latină şi Africa. rnrnCalitatea serviciilor bancare oferite, inovaţiile aduse de-a lungul timpului (primul card cu chip în România alături de VISA în 2005), abordarea personalizată a clienţilor (fie întreprinderi mici şi mijlocii, fie clienţi cu activitate în agricultură sau persoane fizice) şi facilităţile menite să uşureze accesul la finanţare şi economisirea au dus la construirea unui portofoliu stabil de clienţi. În 2011, Fitch a reconfirmat ratingul BB+, cu perspectivă stabilă pe termen lung pentru ProCredit Bank, ceea ce înseamnă o calitate a activelor băncii peste medie datorită concentrării acesteia mai degrabă pe finanţarea producţiei decât a consumului şi datorită împrumuturilor diversificate.rnrnIlinca Rosetti (foto), Director General ProCredit Bank: „Fie că vorbim de finanţare sau de alte servicii bancare, rolul instituţiilor financiare în economiile în care operează trebuie să fie acela de susţinere a dezvoltării şi motor al creşterii. Suntem mândri că, deşi anii care au trecut au fost plini de provocări, am reuşit să învăţăm lecţii valoroase, iar mulţi dintre clienţii noştri ne sunt alături încă de la începutul activităţii noastre. Preocuparea nostră a fost să susţinem dezvoltarea pe termen lung şi nu să încurajăm consumul excesiv şi supraîndatorarea. Încrederea clienţilor noştri a fost câştigată în timp şi ne bucurăm că o avem în continuare.”rnrnProCredit Bank duce mai departe misiunea sa de dezvoltare a afacerilor mici şi mijlocii din România, căutând să creeze noi facilităţi care să răspundă nevoilor reale ale clienţilor şi schimbărilor din piaţă. rnrnConsilierea personalizată pentru clienţi, cunoaşterea şi înţelegerea afacerilor rămân principii de bază în derularea operaţiunilor băncii. rnrnIlinca Rosetti, Director General ProCredit Bank: “Ne bucurăm că în cei 10 ani de de activitate pe piaţa bancară din România, cu ajutorul unei echipe dedicate şi cu sprijinul acţionarilor noştri, am reuşit să construim o instituţie echilibrată, stabilă şi profitabilă. Portofoliul nostru de credite este în creştere, iar rezultatele obţinute până la jumătatea acestui an ne fac să fim optimişti în ceea ce priveşte evoluţia nostră viitoare.” rnrnDespre ProCredit Bank:rnrnProCredit Bank este o bancă cu servicii complete, orientată spre dezvoltare. Oferim clienţilor noştri, persoane fizice şi întreprinderi, servicii bancare excelente. În operaţiunile noastre, aderăm la o serie de principii de bază: punem valoare pe transparenţă în comunicarea cu clienţii, nu promovăm creditele de consum şi furnizăm servicii bazate atât pe înţelegerea situaţiei fiecărui client, cât şi pe o analiză financiară solidă. Această abordare responsabilă faţă de activitatea bancară ne permite să construim parteneriate de lungă durată cu clienţii noştri, bazate pe încredere reciprocă.rnrnÎn derularea activităţii noastre cu clienţii persoane juridice, ne concentrăm pe finanţarea întreprinderilor foarte mici, mici şi mijlocii, deoarece suntem convinşi că aceste afaceri creează locuri de muncă şi au o contribuţie vitală la dezvoltarea economică a ţărilor în care operează. Oferind facilităţi de economisire simple şi accesibile şi alte servicii bancare şi investind resurse substanţiale în educaţia financiară, ne propunem să promovăm o cultură a economisirii şi a responsabilităţii care să poată aduce o mai mare stabilitate şi siguranţă familiilor obişnuite.rnrnAcţionarii noştri aşteaptă un randament susţinut al investiţiilor pe termen lung, fără a avea ca obiectiv maximizarea profitului pe termen scurt. Investim semnificativ în instruirea şi dezvoltarea personalului nostru, pentru a crea o atmosferă de lucru deschisă şi eficientă şi pentru a oferi clienţilor noştri servicii prietenoase şi competente.rnÎn România, ProCredit Bank a fost înfiinţată în 2002 şi reprezintă rezultatul unui parteneriat între instituţii financiare de renume internaţional, cum ar fi: B.E.R.D., I.F.C. – Membră a Grupului Băncii Mondiale, Commerzbank, KfW, ProCredit Holding (companie germană de investiţii) şi IPC.
Nu există comentarii pentru această știre.
TBI Bank, înregistrată în Bulgaria, dar cu afaceri majoritare în România, deținută de grupul 4finance din Letonia, controlat anterior de rusul Oleg Boiko, a fost vândută fondului de investiții Advent,... detalii
Banca Transilvania, BT Direct și Medicover anunță un parteneriat pentru creșterea accesului la servicii medicale private, susținând sănătatea și creșterea calității vieții, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Pacienții... detalii
Cardurile Mastercard emise de BRD nu au functionat astazi la ATM-urile altor banci si la platile in magazine. Tranzactiile refuzate au fost insa inregistrate de doua ori (dublate) in conturile... detalii
Perioada de pre-înregistrare pentru Cardul BT Visa UNTOLD în variantă fizică se încheie în câteva zile, în 15 aprilie, anunta Banca Transilvania intr-un comunicat, in care adauga: Acesta este primul... detalii