Home Bank, serviciul de internet si mobile banking al ING, este indisponibil in prezent, astfel incat clientii bancii nu pot sa-si acceseze contul online de pe calculatoare sau telefoane.
ING nu si-a anuntat clientii nici prin SMS-uri nici pe pagina Facebook despre problema cu Home Bank.
Doar pe site-ul bancii, la sectiunea dedicata starii serviciilor, ING.ro precizeaza ca “momentan o parte din utilizatori nu pot accesa serviciul ING Home`Bank”.
Restul serviciilor ING, precum cardurile si ATM-urile, sunt functionale.
ING nu a raspuns la intrebarea Bancherul.ro privind cauzele incidentului de astazi.
ING Bank are deseori probleme cu functionarea sistemelor online si cu cardurile, in conditiile in care este singura dintre bancile mari care ofera servicii bancare exclusiv online, fara ghisee.
Problemele ING au inceput dupa incidentul major din septembrie 2016, cand intreg sistemul informatic al bancii nu a functionat timp de aproape o zi din cauza afectarii serverelor din centrul de date in urma simularii unui exercitiu de stingere a incendiilor. (vezi aici detalii)
ACTUALIZARE
In jurul orei 15, ING a anuntat pe site ca “toate serviciile sunt funcționale și nu avem mentenanță programată în umatoarea perioadă.”
BCR isi avertizeaza clientii cu privire la existenta unor e-mailuri (vezi foto) care par a fi trimise de BCR, insa de fapt sunt tentative de frauda prin phishing (pescuirea datelor... detalii
Platile standard, nu si cele instant, sunt procesate cu intarzieri, din cauza unei probleme generale care afecteaza toate bancile, a anuntat Libra Bank, pe Facebook: "Din cauza unei probleme generale... detalii
Platile online cu cardurile Libra Bank si cele prin intermediul sistemului online de plata LibraPay au probleme de functionare, a anuntat banca pe Facebook, in urma cu o ora: "Întâmpinăm... detalii
BCR si-a anuntat clientii ca aplicatia sa de mobile banking, George, va functiona doar pe telefoanele iPhone cu sistem de operare iOS minim 16. In prezent, aplicatia BCR poate fi... detalii