Banca Transilvania (BT) a avut astazi probleme cu cardurile, care nu au functionat, o anumita perioada, la bancomate, POS-urile magazinelor sau la platile online.
BT si-a anuntat clientii despre problema pe pagina sa Facebook: “Intampinam unele intermitente la platile cu cardul. Sistemele functioneaza, dar intermitent”, a anuntat banca. (vezi foto)
La ora 17,24, BT a facut cunoscut ca platile functioneaza normal.
Problema cu functionarea cardurilor a aparut intr-o zi aglomerata, inaintea minivacantei de Rusalii si intr-o zi de plata a salariilor, astfel ca este posibil sa fi fost cauzata de volumul ridicat al tranzactiilor.
Clientii BT care nu au reusit sa faca plati cu cardul au mai intampinat o problema: banii pe care au incercat fara succes sa-i scoata de la bancomate sau sumele cu care au platit la magazine le-au fost retrase din conturi, astfel ca au intrebat, alarmati, cand isi vor primi banii inapoi.
De asemenea, unii s-au plans ca nu au reusit sa ia legatura cu banca prin telefon, pentru ca timpul de asteptare a fost foarte mare.
BT le-a rezolvat problema acestor clienti tot prin mesaje pe Facebook: i-a rugat sa-si lase numerele de telefon la care banca sa-i poata suna, pentru a le pune la loc banii luati din conturi.
La ora 20.08, BT a anuntat pe Facebook ca “toate sumele clientilor blocate in urma functionarii cu fluctuatii a platilor se deblocheaza si ajung inapoi in cont in cel mai scurt timp.”
ACTUALIZARE
Sambata, 15 iunie, ora 11, BT a anuntat pe Facebook ca “echipele de suport lucreaza non-stop pentru deblocarea sumelor de pe carduri, in urma perioadei de functionare cu intermitente de ieri.
Deblocarea sumelor se realizeaza automat si nu este nevoie sa contactati banca”.
In ultima perioada, inselaciunile si fraudele in mediul online au crescut semnificativ, fiind din ce in ce mai complexe si inovative, isi anunta clientii BCR: Astfel, te rugam sa acorzi... detalii
Garanti BBVA isi avertizeaza clientii ca exista tentative de frauda initiate prin intermediul unor telefoane sau mesaje care par fi trimise de banca, dar in realitate sunt false. Asta pentru... detalii
BCR isi avertizeaza clientii cu privire la inselaciunile privind solicitari de bani prin serviciile de mesagerie online: "Nu raspunde imediat solicitarilor persoanelor din agenda ta telefonica de a-i ajuta prin... detalii
Procedura de inregistrare si administrare a reclamatiilor de catre intesa Sanpaolo Bank precum si situatia litigiilor cu clientii. Cate reclamatii si cate litigii are banca si cum sunt gestionate acestea,... detalii