Raiffeisen Bank a avut astazi probleme cu functionarea aplicatiilor de mobile banking Smart Mobile si Smart Token, conform informatiilor publicate de banca, la reclamatiile clientilor.
“In acest moment inregistram un incident care are impact asupra aplicatiei Smart Token. Ne pare rau pentru inconvent, dar te asiguram ca situatia este temporara.
Lucrurile vor reveni la normal in cel mai scurt timp posibil.
Colegii nostri lucreaza la remedierea situatiei. Poti verifica in timp real disponibilitatea serviciilor pe https://www.raiffeisen.ro/…/disponibilitatea-serviciilor.
Iti multumim pentru intelegere!”, a postat Raiffeisen, pe Facebook.
BCR a lansat „Programul de beneficii George”, prin care clientii bancii cu card de salariu si mai multe produse primesc diverse oferte, precum reduceri de dobanda la credite, dobanzi mai... detalii
Este una dintre cele mai mari doleante ale clientilor bancilor, care utilizeaza tot mai mult serviciile bancare pe telefon, fara sa mai mearga la unitatile bancare. Problema este ca doar... detalii
Banca Transilvania și OTP Bank România anunță informații de interes privind accesarea serviciilorși produselor OTP Bank România în perioada 28 februarie – 2 martie 2025, conform unui comunicat de presa,... detalii
În 2024 băncile au acceptat să intre în 1.077 de negocieri cu consumatorii, în urma solicitărilor trimise de aceștia către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB), conform... detalii