Aplicatiile online banking ale Raiffeisen Bank nu au functionat pe parcursul zilei de astazi, au reclamat clientii bancii pe pagina Facebook a bancii, care s-au plans ca nu au fost anuntati despre aceasta problema.
“Astazi am intampinat un incident care a afectat functionarea aplicatiilor de online banking, Raiffeisen Online si Smart Mobile. Toate celelalte servicii sunt functionale: plati cu cardul, depuneri si retrageri ATM/MFM etc.”, a confirmat banca, pe pagina sa Facebook.
“Era frumos daca eram notificat prin orice mijloace pentru disfunctionalitate. Asa a trebuit sa ma strofoc sa dezinstalez aplicatia, sa o instalez la loc, sa sun in call center, sa astept 8 minute, in conditiile in care am fost informat ca timpul mediu de asteptare este 1 minut. Cu un SM sau un email se evita timpul pierdut”, s-a plans un client.
Banca a raspus ca “am revenit constat cu update-uri in timp real pe site si pe pagina Facebook a Raiffeisen Bank”.
COMISIOANE BANCA LA DISTANTAServicii de bancă la distanţăValabil pentru persoane fizice • Actualizat mai 2021MyBRD Mobile Administrare serviciu de mobile banking 4,5 Lei / lunăUtilizare USSD 0,5 Lei / sesiuneMyBRD... detalii
TERMENI SI CONDITII CONTRACTUALE ALESERVICIULUI YOU BRDA. PRINCIPII GENERALEClientul poate subscrie la diverse servicii ale BRD - Groupe Societe Generale (denumita in continuare “Banca”) printre care siServiciul YOU BRD, cu... detalii
Recomandari de securitate ale BRD pentru utilizatorii de internet/mobile banking:Dorim sa iti reamintim ca BRD – GSG nu a solicitat si nu va va solicita niciodata datele de autentificare (cod... detalii
Ghid utilizare token sub forma de card bancar1. Ce este un token sub forma de card bancar?Un token sub forma de card bancar este un dispozitiv care calculeaza o parola... detalii