Aplicatiile de internet banking (Raiffeisen Online) si mobile banking (Smart Mobile) ale Raiffeisen Bank au avut probleme de functionare pe parcursul zilei de astazi, ultima zi inaintea sarbatorilor de Pasti, cand se fac mai multe operatiuni bancare decat de obicei.
“Aplicatiile de online banking inregistreaza timpi mai mari de raspuns”, a anuntat banca pe Facebook.
Banca a anuntat ca “aplicatiile functioneaza la parametri normali de la ora 16”.
Unii clienti s-au plans insa ca intampina in continuare probleme cu utilizarea aplicatiilor.
“Cam cat de mult dureaza? De dimineata se tot incarca”, s-a plans un client.
(stire in curs de actualizare)
Nu există comentarii pentru această știre.
Banca Transilvania, BT Direct și Medicover anunță un parteneriat pentru creșterea accesului la servicii medicale private, susținând sănătatea și creșterea calității vieții, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Pacienții... detalii
Cardurile Mastercard emise de BRD nu au functionat astazi la ATM-urile altor banci si la platile in magazine. Tranzactiile refuzate au fost insa inregistrate de doua ori (dublate) in conturile... detalii
Perioada de pre-înregistrare pentru Cardul BT Visa UNTOLD în variantă fizică se încheie în câteva zile, în 15 aprilie, anunta Banca Transilvania intr-un comunicat, in care adauga: Acesta este primul... detalii
TBI Bank anunta ca "intre 27 martie si 31 martie, efectuam o actualizare importanta a sistemelor noastre. Din 1 aprilie, toate serviciile vor fi din nou disponibile": Serviciile indisponibile in... detalii