Aplicatiile de internet banking (Raiffeisen Online) si mobile banking (Smart Mobile) ale Raiffeisen Bank au avut probleme de functionare pe parcursul zilei de astazi, ultima zi inaintea sarbatorilor de Pasti, cand se fac mai multe operatiuni bancare decat de obicei.
“Aplicatiile de online banking inregistreaza timpi mai mari de raspuns”, a anuntat banca pe Facebook.
Banca a anuntat ca “aplicatiile functioneaza la parametri normali de la ora 16”.
Unii clienti s-au plans insa ca intampina in continuare probleme cu utilizarea aplicatiilor.
“Cam cat de mult dureaza? De dimineata se tot incarca”, s-a plans un client.
(stire in curs de actualizare)
Cardurile OTP Bank nu functioneaza la aceasta ora, a anuntat banca intr-un mesaj pe Facebook: "Dragi clienți, momentan funcționarea cardurilor OTP Bank este afectată de o avarie tehnică. Echipele noastre... detalii
Banca Transilvania isi anunta clientii ca in curand vor putea folosi doar doua aplicatii: BT Pay pentru persoane fizice si BT Go pentru persoane juridice. In consecinta, dupa primirea notificarii... detalii
AcÈ›ionarii Băncii Transilvania au aprobat fuziunea BT cu OTP Bank România, în cadrul Adunării Generale Extraordinare, care a avut loc astăzi, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:Integrarea... detalii
PoÈ™ta Română, liderul naÈ›ional în servicii poÈ™tale, împreună cu CEC Bank È™i Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, îÈ™i unesc forÈ›ele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării... detalii