Aplicatia Home Bank a ING are o problema cu platile in lei facte dupa un sablon, cele salvate sau cele frecvente, conform plangerilor clientilor bancii.
“Nu pot face plata unei facturi, ca in fiecare luna, dupa ce completez datele nu se intampla nimic, nu o pot finalliza”, reclama un cititor.
ING a raspuns, pe Facebook, ca exista aceasta problema, iar solutia este ca platile sa se faca prin introducerea contului manual, fara a se uiliza datele presetate, sau sa se foloseasca datele din raportul de tranzactii:
“Platile in lei functioneaza in parametrii normali, singura problema fiind la platile salvate/frecvente. Se poate realiza plata prin introducerea contului IBAN manual sau utilizand o plata din raportul de tranzactii.”
Cardurile OTP Bank nu functioneaza la aceasta ora, a anuntat banca intr-un mesaj pe Facebook: "Dragi clienți, momentan funcționarea cardurilor OTP Bank este afectată de o avarie tehnică. Echipele noastre... detalii
Banca Transilvania isi anunta clientii ca in curand vor putea folosi doar doua aplicatii: BT Pay pentru persoane fizice si BT Go pentru persoane juridice. In consecinta, dupa primirea notificarii... detalii
AcÈ›ionarii Băncii Transilvania au aprobat fuziunea BT cu OTP Bank România, în cadrul Adunării Generale Extraordinare, care a avut loc astăzi, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:Integrarea... detalii
PoÈ™ta Română, liderul naÈ›ional în servicii poÈ™tale, împreună cu CEC Bank È™i Visa, lider mondial în domeniul plăţilor digitale, îÈ™i unesc forÈ›ele pentru extinderea incluziunii financiare, creând infrastructura necesară utilizării... detalii