Un sfert de milion de clienti BCR au pachete de cont curent |
Autor: Bancherul.ro 2008-09-09 11:38 |
|
Banca Comerciala Romana (BCR) are peste 250.000 de clienti care au pachete de cont curent, activate in mai putin de un an de la lansarea acestui produs pe piata bancara, se arata intr-un comunicat al bancii.
BCR are un numar de apoximativ 3,5 milioane de clienti activi.
Pachetul de produse si servicii atasate contului curent se adreseaza clientilor care incaseaza salariile in cont curent la BCR, celor care solicita credite de la BCR, dar si clientilor activi, ce efectueaza plati cu caracter regulat. Pachetul de Cont Curent cuprinde o selectie cu cele mai utilizate servicii de catre clientii persoane fizice.
“Faptul ca un sfert de milion de romani beneficiaza deja de pachetul de cont curent BCR arata clar ca oamenii inteleg si se bucura de avantajele serviciilor integrate. Totodata, dovedeste ca romanii agreaza posibilitatea de a lucra cu banca de la distanta, pe canale electronice precum CLICK 24 Banking si ALO 24 Banking, mai comode si simplu de utilizat”, a declarat Sorin Mititelu, director executiv al Directiei Dezvoltare Afaceri si Produse Retail din cadrul BCR.
Pachetul de produse si servicii asociate contului curent este disponibil in 2 variante – Esential si Esential Plus, si include:
- componente standard: cont curent cu card de debit atasat, overdraft, serviciul de operatiuni prin Canale Alternative (CLICK 24 Banking si ALO 24 Banking), extras de cont transmis prin posta si card de credit (in varianta Plus);
- componente cu caracter optional:,standing order, direct debit, plata facturilor la ATM, transferuri automate de sume din contul curent in contul de economii MAXICONT BCR.
Costurile pentru serviciile bancare sunt mai transparente - o singură taxă lunară pentru toate produsele si serviciile incluse în pachet.
Pachetul este cu peste 40% mai ieftin decat produsele si serviciile achizitionate separat. Mai mult, in cazul in care clientul este eligibil pentru descoperit de cont si card de credit, acesta poate economisi chiar 100% din pretul pachetului. Totodata, clientul poate avea acces liber la contul curent oricand si de oriunde, fara a mai veni la banca (prin CLICK 24 Banking si ALO 24 Banking).
De asemenea, clientul poate avea siguranta unei rezerve financiare, prin obtinerea unei linii de credit pentru nevoi urgente sub forma descoperitului de cont si/sau sub forma cardului de credit. In plus, rata dobanzii la descoperitul de cont este mai mica in cadrul pachetului decat in cazul in care aceasta optiune ar fi accesata separat.
Clientul are de asemenea control sporit asupra economiilor sale, intrucat poate transfera automat fonduri intr-un cont de economii. Astfel, acesta poate stabili o valoare a soldului in cont, peste care fondurile vor fi automat transferate intr-un cont de economii. Tranzactia se va efectua gratuit, fara a fi necesara interventia repetata a clientului.
Totodata, banca ofera gratuitati la tranzactii cum ar fi: interogare sold cont si ridicare numerar la ATM-urile BCR (prima tranzactie/luna in Pachetul Basic si primele doua tranzactii/luna in Pachetul Plus); plati prin Standing Order sau Direct Debit (prima tranzactie/luna in Pachetul Basic si primele doua tranzactii/luna in Pachetul Plus); transfer de fonduri prin serviciile de operatiuni prin telefon si prin Internet (primele doua tranzactii/luna in Pachetul Plus), plata facturilor si/sau plata ratelor de credit in lei – toate tranzactiile gratuit.
BCR ofera, de asemenea, si reduceri de comisioane: 75% reducere pentru toate transferurile de fonduri prin CLICK 24 Banking, 50% pentru transferurile prin ALO 24 Banking si 100% reducere a comisionului de mentenanta la cardul de credit (Pachetul Plus).
Pachetele reprezinta un produs adecvat pentru intreaga familie: pot fi adaugati imputerniciti la contul curent din cadrul pachetului si fiecare imputernicit poate primi propriul card de debit pentru a accesa contul – si aceasta fara costuri suplimentare. La pachetul Plus exista si posibilitatea de a obtine carduri de credit suplimentare.
|
|