www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Carpatica lanseaza un card de credit pentru cumparaturi pe internet

Autor: Bancherul.ro
2011-11-24 21:43
Banca Comerciala Carpatica aduce pe piata cardurilor bancare un nou produs, cardul de credit MasterCard wwShopPing, un card special, conceput pentru utilizatorii de cumparaturi on line si nu numai, anunta banca intr-un comunicat.

Emis sub sigla MasterCard, cardul de credit wwShopPing este utilizabil atat in Romania, cat si in strainatate.

wwShopPing asigura posesorilor o serie de avantaje care se concentreaza pe utilizarea cardului in mediul electronic in conditii de maxima siguranta, cum ar fi:
- Protectia cumparaturilor – asigura costurile de inlocuire sau reparaţie pentru obiectul asigurat, achiziţionat cu cardul de credit wwShopPing, in caz de furt sau distrugere accidentala a obiectului asigurat.
- Siguranta pe internet – ofera acoperire pentru produsele noi cumparate cu ajutorul cardului pe internet in cazul in care: produsul livrat nu corespunde cu cel achizitionat, este livrat cu un defect care il impiedica sa functioneze, este incomplet sau produsul nu este livrat.
- SMS ALERT – sistemul permite alertarea clientului prin trimiterea de mesaje text pe telefonul mobil in momentul efectuarii unei tranzactii utilizand cardul BCC.
- Asigurare cel mai bun pret – ofera acoperire de rambursare a diferentei de pret dintre un produs achizitionat folosind cardul wwShopPing si un produs similar, in anumite conditii.

“Cardul de credit wwShopPing are un nume sugestiv pentru destinatia sa, de cumparaturi pe internet. Am pus accentul pe utilizarea lui in conditii sigure in mediul electronic, atasandu-i multiple elemente de siguranta (Safe on line, Purchase Protection, SMS alert). Cardul este comod, rapid si avantajos de folosit si se potriveste perfect persoanelor ocupate, care nu au timp sa viziteze magazinele traditionale. In plus, am observat cu totii ca preturile din magazinele virtuale sunt, in general, mai mici decat cele din magazinele clasice. Se pot face astfel economii importante cumparand online.“ afirma Georgiana Coanda, Director Executiv Retea Retail, Banca Comerciala Carpatica.

„Comerţul online este, de mai bine de trei ani, o vedetă pe piaţa din România, iar cifrele oficiale, ca şi rezultatele campaniilor noastre, au arătat clar creşteri ale volumului şi valorii tranzacţiilor cu cardul pe internet”, spune Cosmin Vladimirescu, Country Manager pentru România şi Moldova, MasterCard Europe. „Cardul wwShopPing are câteva puncte forte în materie de protecţie şi siguranţă a cumpărăturilor făcute la comercianţii online şi, în plus, o garanţie de preţ minim pe internet. Utilizatorul cardului este asigurat că poate vizita magazinele virtuale rapid şi cu folos, beneficiind de un sistem de protecţie care creşte siguranţa plăţilor cu cardul. Această facilitate pe card îi va face, cu siguranţă, pe utilizatori să aleagă magazinele online mai des”, continuă Cosmin Vladimirescu.

Suma maxima care se poate acorda detinatorului cardului de credit wwShopPing este de 10.000 euro (echivalentul in lei). Un avantaj major asociat cardurilor emise de Banca Comerciala Carpatica il reprezinta perioada de gratie, de maxim 55 de zile, care se aplica atat pentru platile efectuate prin intermediul cardului la comercianti, cat si pentru retragerile de numerar de la ATM/ POS.

Mai multe informatii despre acest nou produs sunt disponibile pe site-ul dedicat acestui card www.shoppingcard.ro sau pe site-ul bancii www.carpatica.ro, la sectiunea Persoane fizice > Carduri.

Banca Comercială Carpatica este o instituţie financiară cu capital social majoritar românesc, ale cărei acţiuni sunt listate la categoria întâi a Bursei de Valori Bucureşti.

Banca Comercială Carpatica a fost înfiinţată la Sibiu în data de 15 iulie 1999. În prezent, banca deţine o reţea teritorială vastă acoperind toate judeţele ţării şi Bucureşti. Produsele şi serviciile financiare oferite de BCC sunt dintre cele mai diversificate şi adaptate cerinţelor clienţilor persoane fizice, IMM-uri şi Corporaţii. BCC promovează inteligenţa autohtonă, capitalul uman şi financiar, dovedind transparenţă, operativitate şi flexibilitate în rezolvarea problemelor partenerilor săi de afaceri.