ING Bank obtine profit brut de 65 milioane RON in primul semestru din 2011 |
Autor: Bancherul.ro 2011-08-21 21:06 |
|
ING Bank România a înregistrat în primele 6 luni din 2011 un profit brut de 65 milioane RON (rezultate conform IFRS, neauditate), în creştere cu 8% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Performanţa se datorează reducerii costului cu provizioanele de risc şi creşterii veniturilor din operaţiunile cu clienţii.
În prima jumătate a anului curent, ING Bank România a înregistrat un profit brut de 65 milioane RON, în creştere cu 8% faţă de anul anterior. Rezultatul a fost marcat de reducerea costului cu provizioanele de risc, pe fondul îmbunătăţirii profilului de risc a portofoliului de credite, şi de creşterea veniturilor din operaţiunile cu clienţii.
Portofoliul de credite a crescut cu 7%, ajungând la 8.140 milioane RON, în principal datorită creşterii cu 11% a împrumuturilor acordate persoanelor fizice, iar economiile şi depozitele au înregistrat, de asemenea, o creştere de 2%, ajungând la 9.245 milioane RON. Activele totale au crescut la 12.442 milioane RON, cu 6% mai mult decât în primul semestru al anului trecut.
„Rezultatele pozitive obţinute în prima jumătate a anului 2011 se datorează unui management profesionist al portofoliului de clienţi, al produselor şi al riscurilor. Cu o poziţie consolidată, rezultate solide şi un rating A+, ING Bank România se prezintă pe piaţă ca o instituţie sigură şi solidă, capabilă să previzioneze piaţa şi să ofere clienţilor săi produse şi servicii bancare competitive”, a declarat Mişu Negriţoiu, CEO ING Bank România.
Rezultatelor pozitive în planul profitabilităţii, li se adaugă situarea pe primele poziţii într-o serie de studii de piaţă independente.
ING Bank şi-a menţinut poziţia de lider de piaţă după nivelul general de satisfacţie a clienţilor, conform studiului recurent de „Customer Satisfaction” realizat de AC Nielsen în noiembrie-decembrie 2010. Acelaşi studiu a arătat că ING Bank România a înregistrat în 2010 cea mai mare pondere în portofoliu a clienţilor loiali din piaţa de retail banking din România.
De asemenea, conform studiului „Brand Tracking” realizat de AC Nielsen în octombrie 2010, ING Bank România se situează în top 3 în clasamentul băncilor autohtone la capitolul brand recommendation - 14% dintre cei chestionaţi (clienţi bancarizaţi) recomandă ING Bank pentru produse şi servicii bancare şi în top 5 în ceea ce priveşte notorietatea spontană - 11% dintre cei chestionaţi menţionează spontan ING Bank.
„În 2010, ING Bank a înregistrat şi «Cel mai ridicat nivel al satisfacţiei clienţilor» din piaţa de retail banking din România. Conform aprecierilor lor, aspectele care au plasat în 2010 ING Bank România pe primul loc au fost: încrederea inspirată clienţilor băncii, portofoliul de produse şi servicii adaptate nevoilor lor, condiţiile avantajoase oferite clienţilor fideli, birocraţia redusă, dobânzile avantajoase oferite la produsele de creditare şi de economisire, taxele şi comisioanele competitive”, a adăugat Mişu Negriţoiu, CEO ING Bank România.
In plus, ING Bank România s-a situat în top 3 cei mai buni angajatori din domeniul bancar, conform studiului „Cei mai doriţi angajatori”, realizat de Catalyst Consulting in 2011. Clasamentul reflectă atât realitatea mediului de lucru în organizaţie (mediu, provocări profesionale, traininguri, grija faţă de angajaţi), cât şi abilitatea angajatorului de a comunica chiar şi cu potenţialii candidaţi.
ING Bank deţine o poziţie solidă pe piaţa bancară românească, oferind o gamă completă de servicii financiare. Din 1994 şi până în prezent, ING Bank şi-a dezvoltat operaţiunile într-un ritm susţinut, prin diversificarea portofoliului de produse şi al celui de clienţi, prin lansarea de noi divizii de servicii (leasing, factoring, afaceri imobiliare) şi prin extinderea teritorială. În prezent, ING Bank are 209 unităţi bancare pentru companii si persoane fizice.
ING România face parte din ING Group, instituţie financiară internaţională de origine olandeză care oferă servicii bancare, de asigurări şi de management al activelor unui număr de peste 60 de milioane de clienţi individuali, companii sau instituţii din 50 de ţări. Cu un personal de peste 130.000 de angajaţi, grupul cuprinde o gamă diversă de companii, care îşi deservesc clienţii sub numele ING.
|
|