Bilete de tren cu 10% reducere daca le cumparati de pe site-ul cfrcalatori.ro, cu carduri MasterCard sau Maestro |
Autor: Bancherul.ro 2011-06-15 12:21 |
|
CFR Călători şi MasterCard acordă o reducere de 10% la orice bilet cumpărat online, de pe site-ul www.cfrcalatori.ro, dacă este plătit cu un card MasterCard sau Maestro, indiferent de banca emitentă a acestuia.
Biletele cu preţ redus pot fi achiziţionate numai online, prin serviciul Bilete CFR online/e-commerce pus la dispoziţie de CFR Călători şi Raiffeisen Bank. Oferta este valabilă în perioada 15 iunie 2011 - 30 septembrie 2011, precizeaza MasterCard intr-un comunicat de presa.
Reducerea la plata cu cardurile MasterCard sau Maestro se acordă la suma finală, după ce au fost aplicate şi alte eventuale discount-uri acordate de CFR Calatori, cum este cea pentru achiziţionarea unui bilet dus-întors. Biletele se achiziţionează de pe site-ul www.cfrcalatori.ro. Clientul se înregistrează pe site, alege destinaţia şi selectează modalitatea de plată online, cu cardul. Dupa finalizarea tranzacţiei, acesta va primi pe mail biletul de călătorie, în varianta electronică. Tipărirea biletului nu este obligatorie, clientul fiind identificat în tren doar pe baza cărţii sale de identitate şi al ID-ului de bilet.
Informaţii suplimentare despre utilizarea serviciului Bilete CFR Calatori Online si aceasta oferta sunt disponibile pe site-ul www.cfrcalatori.ro.
„Transportul în comun este un domeniu în care MasterCard a avut proiecte pentru plăţi electronice în mai multe oraşe din lume în ultimii ani, iar Bucureştiul este unul dintre acestea”, spune Denisa Mateescu, General Manager România şi Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. „Am început anul trecut cu acceptarea plăţilor contactless, bazate pe tehnologia MasterCard PayPass, în transportul subteran, iar de curând am continuat dezvoltarea în transportul de suprafaţă.
De data aceasta, prin parteneriatul cu CFR Călători vrem să arătăm cât de simplu este să-ţi cumperi biletele de tren, din faţa calculatorului şi fără costuri suplimentare, ba chiar cu o reducere de 10%. Toate datele sunt trimise pe mail, ceea ce simplifică foarte mult pregătirile noastre de călătorie, fie că vorbim de vacanţe, fie de cele în interes de serviciu”, a mai spus Denisa Mateescu.
|
|