Noua agentie de PR a ING Bank este The Practice |
Autor: Bancherul.ro 2011-06-14 19:11 |
|
Începând cu 1 iunie 2011, THE PRACTICE gestionează contul de PR al ING Bank România, anunta agentia intr-un comunicat de presa.
Selecţia agenţiei s-a făcut în urma unei licitaţii desfăşurate în perioada aprilie – mai 2011, la care au participat trei dintre cele mai importante companii de relaţii publice de pe piaţa locală.
„Suntem o organizaţie curajoasă şi inovativă, care vrea să ofere clienţilor săi servicii financiare competitive într-un mod care le face viaţa mai uşoară. Vrem să le facem viaţa mai usoară şi comunicând mai simplu şi transparent, ajutându-i în efortul de a înţelege produsele financiare şi a alege produsul potrivit fiecăruia. De aceea, am căutat un partener permanent pentru activitatea de relaţii publice, o agenţie care să ne poată sprijini în toate planurile noastre. Am ales THE PRACTICE pentru că sunt o echipă de profesionişti, entuziaşti şi puşi pe treabă, care şi-au dovedit capacităţile strategice, dar şi spiritul creativ.” a declarat Iosefina Frolu, Corporate Communication Director ING Bank România.
„Suntem foarte bucuroşi că am fost aleşi câştigători în acest pitch, pentru că ING Bank este contul financiar pentru care întreaga echipă visa de mult timp să lucreze. Ne doream acest lucru nu doar pentru că ING Bank este un brand bine conturat, îndrăzneţ, care-ţi provoacă imaginaţia şi deci e foarte atrăgător pentru noi, ca profesionişti. Ci şi pentru că de mulţi ani beneficiem ca şi clienţi de serviciile ING şi suntem sincer foarte încântaţi de ele. Eram oricum cu toţii ambasadori ne-oficiali ai „ING Bank” - suntem mândri că acum vom avea ocazia să ajutăm şi oficial la creşterea reputaţiei băncii şi a serviciilor sale”, a declarat Gabriela Lungu, Managing Partner THE PRACTICE.
În cadrul parteneriatului semnat pentru o perioadă iniţială de un an de zile, agenţia va realiza pentru ING Bank România servicii integrate de relaţii publice. Gama de activităţi vizează atât comunicarea externă, cât şi cea internă, atât PR offline, cât și online, atât comunicarea corporativă sau componenta de responsabilitate socială, cât şi comunicarea produselor şi serviciilor sau suportul pentru activităţile de marketing. THE PRACTICE are o bună experienţă în gestionarea integrată a serviciilor de PR. Agenţia asigură o gamă completă de servicii de relaţii publice pentru mulţi clienţi din domenii foarte variate, precum Carpatcement Holding, Hochland, Starbucks, Medsana sau Phoenix.
ING Bank România (www.ing.ro), parte a ING Group, este prima instituţie financiară internaţională care a deschis o sucursală în România, după 1989. Ca bancă universală, ING Bank oferă astăzi o gamă completă de produse şi servicii tuturor categoriilor de clienţi: persoane fizice, companii mici şi mijlocii, mari corporaţii şi instituţii financiare.
THE PRACTICE (www.thepractice.ro) este o companie de consultanţă în comunicare dedicată construirii şi protejării celor mai ambiţioase branduri din România, locale sau internaţionale. Cu o abordare integrată asupra comunicării, THE PRACTICE depăşeşte în competenţe şi activitate munca unei agenţii clasice de PR. Axată pe creativitate şi eficienţă, compania este o prezenţă constantă pe podiumurile competiţiilor de profil locale şi internaţionale, aducând în 2010 pentru ţara noastră primul PR Lion la cel mai important festival de comunicare din lume, Cannes Lion, fiind în 2009 desemnată Agenţia de PR a Anului în România şi nominalizată ca European Newcomer Agency of The Year. Pe plan local, agenţia este parte din Leo Burnett Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare din România.
|
|