Gabriela Nistor, BT: Promotiile au devenit esentiale pentru a vinde credite |
Autor: Bancherul.ro 2011-06-07 08:55 |
|
Gabriela Nistor, director executiv pe retail la Banca Transilvania, considera ca acum creditele se vand mult mai greu si sunt necesare eforturi suplimentare, promotiile constituind o parte esentiala pentru a tine ritmul cu piata.
"Nu este uşor, nu sunt volumele de altădată, dar faţă de cum a fost anul trecut se simte o revenire. Toată reţeaua spune că simte o schimbare. Este nevoie însă de eforturi foarte mari, tot timpul trebuie să faci ceva, altfel nu poţi să ţii ritmul", spune Gabriela Nistor, director executiv retail la Banca Transilvania (BT), citata de Zf.ro. Ea spune că banca a reuşit să îşi majoreze soldul finanţărilor de consum în aprilie, când la nivelul pieţei a fost consemnată încă o scădere, câştigând astfel cotă.
Divizia de credite de consum a Bancii Transilvania, IFN-ul BT Direct, a lansat un credit de consum pentru care nu se solicita fisa fiscala, ca in cazul creditelor acordate de banca, dobanda fiind insa mai mare.
"Ţintim o nişă de clienţi care nu pot să acceseze un credit de consum de la bancă şi vrem să-i atragem cu acest produs", spune Nistor. Creditul este vândut tot prin unităţile BT, fiind practic complementar finanţărilor pentru consum vândute de bancă.
|
|