BCR vrea sa-si majoreze numarul de clienti activi din randul micilor intreprinzatori |
Autor: Bancherul.ro 2011-05-11 20:07 |
|
Antreprenorii și micile întreprinderi vor avea de acum un sprijin în plus în dozvoltarea afacerilor, acesta venind din partea BCR, prin lansarea portalului www.bcrclubantreprenori.ro. Platforma oferă antreprenorilor posibilitatea de a-și promova afacerea pe internet, de a întâlni posibili clienți precum și de a transmite oferte și a primi cereri de produse și servicii.
Lansat din dorința exploatării unui potențial de piață insuficient valorificat, respectiv acela al pieței afacerilor mici, Banca Comercială Română (BCR) vine cu un set de obiective, în ce privește dezvoltarea sectorului microîntreprinderilor, și cu o grilă de oferte pentru antreprenori.
Prin crearea și actualizarea constantă a portalului proaspăt lansat, BCR mizează pe o creștere a clienților activi, pe construirea unei flexibilități la nivelul sucursalelor, dar și pe automatizarea procesului de creditare.
"Am fost extrem de impresionata sa descopar reactia clientilor care au testat noul portal, considerand ca acesta-i ajuta in dezvoltarea afacerii", spune Melania Mirea, sefa Departamentului Dezvoltare Afaceri si Produse Micro si PFA.
Aceasta precizeaza ca BCR are aproximativ jumatate dintre totalul clientilor IMM din sistemul bancar, insa doar in jur de 25% sunt clienti activi. Banca vrea astfel sa majoreze numarul celor care revin la BCR pentru a beneficia de credite sau alte produse si servicii oferite de ebanca.
La nivel de ofertă se va pune accentul pe identificarea celor mai potrivite soluții în contextul fiecărui client. Ofertele vor fi deci adecvate unui profil al clientului, aceasta însumând sectorul de activitate al afacerii, profilul bancar și stadiul relației de dezvoltare cu BCR.
Antreprenorii vor putea beneficia de câteva servicii cheie din partea BCR, respectiv informare, educare, formarea de capital, simplificarea relației cu banca, consiliere în afaceri, soluții de administrare cash-flow și nu în ultimul rând, dezvoltarea afacerii.
În ce privește creditarea, marja de dobânda pornește de la 2.2%, in cazul actualei oferte de credite pentru micii comercianti, urcând până la un maxim de 10%, în funcție de tipul creditului și relația cu banca.
(Articol realizat de RALUCA TANASA)
|
|