Card BRD pentru suporterii clubului de fotbal Dinamo |
Autor: Bancherul.ro 2011-04-18 18:07 |
|
BRD-Groupe Société Générale şi clubul de fotbal Dinamo Bucureşti le oferă fanilor echipei bucureştene posibilitatea de a-şi personaliza cardurile bancare cu fotografii ale jucătorilor preferaţi sau cu imagini din viaţa echipei favorite, prin intermediul unui nou mijloc de plată – cardul MultiCard Suporter, emis sub însemnele MasterCard, anunta banca.
Noul card permite atât personalizarea, cât şi accesul pe stadion direct cu cardul, datorită integrării tehnologiei contactless. Aceste evoluţii se adaugă funcţionalităţilor unui card contactless, dar şi celor binecunoscute ale unui bancar standard (plăţi la comercianţi sau plăţi de facturi la bancomat, retragere de numerar). Cip-ul cardului poate gestiona cu uşurinţă fie un abonament la meciurile echipei Dinamo, fie un portofel electronic ce poate conţine un bilet de acces pe stadion.
Iniţiativa este o premieră în domeniul marketingului bancar şi sportiv, BRD-Groupe Société Générale şi Dinamo încheind primul parteneriat de acest tip din România
„Legătura noastră cu sportul este tradiţională. Preţuim sportul românesc, valorile sale şi pe cei mai mari campioni ai săi. Lansând MultiCard Suporter, dovedim că noile tehnologii „cip” şi „contactless” pot avea aplicaţii dintre cele mai diverse, transformând cardul bancar într-un element de identificare cu echipa favorită. Fireşte, am ţinut cont de faptul că sportul în general - şi fotbalul în special - aduce emoţii şi bucurii în viaţa fiecăruia dintre noi”, a spus Gheorghe Marinel, Secretarul General al BRD-Groupe Société Générale.
„Fiecare club îşi doreşte să îşi aducă suporterii cât mai aproape. Acest proiect este o facilitate în plus pentru ei şi ne apropie mai mult de ceea ce înseamnă relaţia club-suporteri într-un fotbal civilizat. Urmează să dezvoltăm şi alte facilităţi adiacente acestui card, cum ar fi un program de reduceri de care să beneficieze posesorii lui”, a declarat Nicolae Badea, Preşedintele FC Dinamo.
„Inovaţia s-a dovedit o carte câştigătoare, chiar şi în perioada de criză”, spune Denisa Mateescu, General Manager pentru România şi Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. „Ne bucurăm că după rezultatele bune ale Instant Pay, primul proiect naţional contactless, dezvoltat de BRD şi bazat pe MasterCard PayPass, plăţile rapide se extind pe stadion. Datorită traficului mare şi cerinţei de tranzacţionare rapidă, specifice stadioanelor, suntem siguri că există premise de succes pentru programul BRD MultiCard Suporter.”
„Sperăm ca un număr cât mai mare de suporteri ai clubului Dinamo să se bucure de confortul plăţilor rapide, contactless, la stadion sau în oricare punct de acceptare din ţară sau din toată lumea”, a declarat la rândul său Gabriel Ghiţă, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. „Suntem şi noi suporteri şi vrem ca atunci când microbiştii decid să vadă un meci pe stadion, să îşi petreacă cel mai mult timp în tribune, nu aşteptând la coadă.”
BRD este prima bancă din România care a extins la nivel naţional reţeaua de acceptare a cardurilor contactless „Instant Pay”, precum şi prima care le-a oferit clienţilor săi posibilitatea de a-şi personaliza cardul „A la Carte” cu fotografia preferată. BRD-Groupe Société Générale are 2,2 milioane de carduri valide şi operează o reţea de aproximativ 1.500 de ATM-uri şi peste 21.000 POS-uri.
|
|