Andreea Enache, ProCredit Bank: Relatia cu banca trebuie sa fie transparenta si usor de inteles |
Autor: Bancherul.ro 2011-03-15 08:57 |
|
Andreea Enache, Director Divizia Persoane Juridice la ProCredit Bank, explica motivele pentru care banca a lansat o revista dedicata IMM-urilor, cei mai importanti parteneri de afaceri ai acestei institutii de credit:
"Succesul unei afaceri depinde de mulţi factori.
Noi, la ProCredit Bank, considerăm că succesul unei afaceri este determinat, printre altele, de partenerul financiar potrivit – un partener de încredere şi de durată, de oportunităţi şi modul în care ştim să profităm de ele şi, nu în ultimul rând, de informare.
V-am oferit de-a lungul timpului produse şi servicii financiare de calitate, adecvate activităţii pe care o desfăşuraţi şi adaptate condiţiilor economice din România.
În egală măsură, am fost alături de clienţii noştri, oferind susţinere şi găsind împreună soluţiile potrivite pentru dezvoltarea afacerilor acestora.
Am avut grijă să lucrăm cu un public informat, capabil să ia decizia care se potriveşte cel mai bine nevoilor sale financiare. Astfel, am derulat de-a lungul timpului campanii de transparenţă prin care am încercat să facem relaţia cu banca eficientă, uşor de înţeles şi să subliniem importanţa cunoaşterii depline a serviciilor contractate la o
bancă.
Acum considerăm că a venit timpul pentru mai mult. Acum, când cei mai mulţi dintre dumneavoastră ne sunt clienţi de mai bine de 8 ani, credem că putem să vă oferim mai multă susţinere în activitatea pe care o desfăşuraţi.
Aşa s-a născut ideea acestei reviste – ProIMM doreşte să fie revista afacerii dumneavoastră de la ProCredit Bank, o culegere de informaţii, sfaturi, opinii, recomandări relevante pentru sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii din România.
Fără a pretinde că putem să acoperim toate domeniile de interes pentru fiecare dintre clienţii noştri, am concentrat în această primă ediţie cunoştinţele experţilor noştri aflaţi în funcţii cheie în cadrul băncii şi am implicat alături de aceştia parteneri care ne-au fost alături şi care ne-au demonstrat în timp forţă, corectitudine, expertiză.
Veţi regăsi în paginile acestei reviste referinţe fiscale şi legislative pentru întreprinderile mici şi mijlocii, noutăţi în domeniul accesării fondurilor europene, informaţii referitoare la alegerea optimă
de finanţare, opinii şi recomandări ale partenerilor noştri media.
De asemenea, puteţi citi despre experienţa unui IMM în ultimii doi ani pe piaţa din România, care au fost provocările cărora a trebuit să le facă faţă, care sunt oportunităţile pe care le întrevede şi despre cum
vede un angajat ProCredit Bank relaţia cu clienţii săi.
Şi nu în ultimul rând vă ţinem la curent cu cele mai recente evenimente de la ProCredit Bank.
Sperăm să fie un exerciţiu de succes şi, fără îndoială, ne bazăm pe opiniile dumneavoastră în construirea pe mai departe a unei publicaţii care să câştige greutate în domeniul informării companiilor
mici şi mijlocii.
Vă oferim ProIMM, revista afacerii dumneavoastră de la ProCredit Bank,
pentru succesul unei afaceri în care noi avem încredere."
|
|