MKB Nextebank isi imbunatateste serviciul de call center |
Autor: Bancherul.ro 2011-02-24 08:12 |
|
MKB Nextebank îşi îmbunătăţeşte serviciul NexteCall, prin adăugarea facilităţii de tranzacţionare. Clienţii care îşi activează serviciul NexteCall pot realiza operaţiuni bancare direct prin telefon.
NexteCall, serviciul de call center al MKB Nextebank, permite obţinerea de informaţii privind conturile şi toate celelalte produse şi servicii deţinute de clienţii băncii, precum şi efectuarea de plăţi, transferuri în lei, schimburi valutare, modificarea limitelor de tranzacţionare pentru carduri şi constituirea de depozite la termen. Serviciul este apelabil de luni până vineri, între orele 8:00 şi 20:00, la numerele de telefon 0 800 410 310 (apelabil gratuit din toate reţelele naţionale) şi 031 403 91 17 (apelabil din orice reţea naţională sau internaţională).
“Strategia MKB Nextebank are la bază dezvoltarea permanentă a produselor şi serviciilor moderne, adresate clienţilor dinamici, aflaţi în căutare de soluţii personalizate. Astfel, îmbunătăţirile aduse serviciului NexteCall prin extinderea gamei operaţionale reprezintă un pas firesc în dezvoltarea unui parteneriat eficient şi de încredere cu clienţii noştri”, a declarat Anca Mitrică, Director Executiv Business Management al MKB Nextebank.
NexteCall, alături de NexteOnline şi NexteMobile, reprezintă gama de canale alternative moderne de banking, puse la dispoziţie clienţilor săi de către MKB Nextebank.
|
|