Lady Gaga, Sting, Eminem, Bon Jovi, Andrea Bocelli si toti artistii tai preferati la bancomatele si POS-urile BCR |
Autor: Bancherul.ro 2011-02-03 10:08 |
|
BCR şi Universal Music îţi aduc muzica preferată acasă, gratis şi legal
BCR a încheiat cu Universal Music primul parteneriat din România între o instituţie bancară şi cea mai mare companie din industria muzicală romanesca. În cadrul acestui parteneriat, în perioada 1 Februarie 2011 - 31 mai 2011, posesorii de carduri bancare, emise de orice bancă din România sau din străinătate, care efectuează tranzacţii la bancomatele şi POS-urile BCR primesc la schimb melodiile preferate, se arata intr-un comunicat de presa.
“Am pornit de la o premisă foarte simplă: toată lumea ascultă muzică. Gradul de utilizare a cardurilor bancare este în continuare scăzut în România, iar în această campanie îmbinăm utilul cu plăcutul: educăm clienţii să utilizeze cardurile şi îi răsplătim cu muzică bună. Este prima campanie care recompensează toţi utilizatorii de carduri, indiferent de banca emitentă, pentru orice fel de tranzacţie efectuată la bancomatul sau POS-ul BCR”, a spus Igor Zganjer, director Carduri, BCR.
“Parteneriatul cu BCR a însemnat o provocare pentru noi. Să îmbini domeniul bancar cu cel muzical nu este prima asociere care îţi vine în minte, de aici şi experienţa inedită oferită consumatorului. Credem că împreună am reuşit să inovăm în ceea ce priveşte modelul de business şi că vom reuşi să facem utilizarea cardului pe atât de uşoară şi plăcută precum ascultarea melodiei favorite”, a declarat Ioana Feşnic, Managing Director Universal Music România
Mecanismul campaniei:
1. Plăteşti cumpărăturile cu cardul la orice POS BCR sau efectuezi operaţiuni la ATM BCR.
2. Pastrezi chitanţa tranzacţiei.
3. Intri şi te înregistrezi pe bcr.getmusic.ro
4. Descarci în mod gratuit o melodie utilizând codurile unice de pe chitanţa tranzacţiei. Fiecare tranzacţie la orice ATM şi POS BCR beneficiază automat de 1 melodie gratuită
Tranzacţiile la ATM care se califică în campanie sunt următoarele: retragere numerar, plată facturi, reîncărcare cartele Orange / Vodafone /Cosmote (Top Up), reîncărcare aplicaţie transport RATB pentru Bucureşti.
Tranzacţiile la POS care se califică în campanie sunt tranzacţiile efectuate la cumpărături de minim 10 RON, la orice POS BCR.
Melodiile se regăsesc disponibilie pentru descărcare în format mp3 iar descărcarea melodiilor se poate efectua numai pe un dispozitiv hardware tip computer personal/notebook. Descărcarea melodiei aferente unei tranzacţii POS/ATM BCR se poate efectua în termen de 10 zile calendaristice de la data şi ora înscrise pe chitanţa tranzacţiei.
“In 2010 au fost câteva sute de cazuri de persoane fizice investigate pentru upload şi download ilegal de muzică prin internet. Prin campania “Banking pe muzica ta” toţi se pot bucura de muzica preferată, gratis şi legal” a încheiat Igor Zganjer.
BCR are cea mai mare reţea naţională de bancomate - peste 2.250 - şi POS-uri - peste 18.000 de terminale.
Volumul tranzacţiilor efectuate cu cardurile debit şi credit BCR la comercianţi în 2010 a crescut cu 29%. În acelaşi timp, numărul mediu al tranzacţiilor pe card a crescut cu 27% arătând o preferinţa crescândă a românilor pentru plata cu cardul.
În 2010 BCR a răsplătit utilizatorii de carduri cu o sumă în creştere cu 69% faţă de 2009. Doar în trimestrul al patrulea din 2010, banca a acordat un bonus total de peste 1,3 milioane lei posesorilor de carduri BCR care au făcut plăţi cu cardul direct la POS-urile comercianţilor sau pe internet în perioada 19 Octombrie 2010 - 5 Ianuarie 2011. Bonusul acordat pentru cardurile de debit a crescut cu 34% comparativ cu perioada anterioară, iar pentru cardurile de credit bonusul acordat a fost similar.
În 2011 BCR doreşte să crească volumul tranzacţiilor la comercianţi cu 20% şi încurajează plata cu cardul printr-o campanie promoţională prin care oferă de 5 ori mai multe puncte de loialitate pentru utilizarea cârdurilor la comercianţi
Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania, incluzand societatile de profil de pe piata leasingului, managementului activelor, pensiilor private si a bancilor de locuinte. BCR este banca Nr.1 in Romania dupa valoare activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 dupa numarul de clienti si banca Nr.1 pe segmentele de economisire si creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania, dupa gradul de incredere al clientilor si dupa numarul celor pentru care BCR este principala institutie cu care fac banking.
BCR ofera gama completa de produse si servicii financiare prin intermediul unei retele de 48 de centre de afaceri dedicate companiilor si 668 de unitati retail localizate in majoritatea oraselor din intreaga tara cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din Romania pe piata cardurilor si a tranzactiilor bancare, clientii BCR avand la dispozitie cea mai mare retea nationala de ATM – peste 2.000 de bancomate si POS – peste 18.000 de terminale pentru plata cu cardul la comercianti, precum si servicii complete de Internet banking, phone-banking si e-commerce.
* *
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Mai mult de 50.000 de angajati deservesc peste 17,4 milioane de clienti in cadrul a 3.200 de filiale din 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 30 septembrie 2010, Erste Group detinea active totale in valoare de 206,5 miliarde EUR, inregistrand un profit net de 736,8 milioane EUR si un raport cost/venituri de 48,7%.
* *
Universal Music Romania (UMR) este singurul Major prezent pe piata din Romania. Inca de la infiintarea companiei in 2006, UMR si-a adjudecat pozitia de lider de piata. Pe langa activitatile obisnuite ale unei case de discuri, Universal Music Romania este implicata constant in dezvoltarea de parteneriate care sa creasca achizitia si retentia clientilor diversilor parteneri. Pana acum, UMR a incheiat parteneriate cu nume importante din industrii precum: Telecom, FMCG, Electronics si Banking.
* *
Universal Music Group (UMG) este parte a grupului Vivendi, alaturi de companii precum SFR Telecom, Maroc Telecom, Canal+, Vivendi Games.
UMG este lider in industria muzicala internationala, avand o cota de piata de de peste 25%. Activitatea companiei cuprinde dezvoltarea, marketing-ul, vanzarea si distributia de fonograme (inregistrari audio). UMG functioneaza ca o retea de subsidiare, joint venture si licentiati in 88 tari. UMG este no.1 in tarile in care este prezent, tari ce reprezinta impreuna mai mult de 50% din vanzarile de muzica la nivel mondial, incluzand SUA si Marea Britanie.
UMG reuneste o intreaga familie de label-uri, intre care: Barclay, Interscope Geffen A&M, Geffen Records, Island Def Jam Music Group, Machete Music, Mercury Records, Polydor Records, Universal Motown Records Group, Universal Music Classics Group (Decca, Deutsche Grammophon, Philips and ECM), Universal Music Latino, Universal Music Group Nashville (Lost Highway, MCA Nashville and Mercury Nashville), si Verve Music Group.
Portofoliul UMG inseamna 3500 de artisti din toate genurile muzicale (rock, soul, funk, reggae, techno, clasic, jazz, rap, dance si pop):
Akon, Erykah Badu, Beck, Black Eyed Peas, Mary J. Blige, blink-182, Bon Jovi, Mariah Carey, Sheryl Crow, Dr. Dre, Eminem, 50 Cent, Jay-Z, Diana Krall, Nelly, No Doubt, Ashlee Simpson, Snoop Dogg, Gwen Stefani, Shania Twain, Stevie Wonder, Sting, Bryan Adams, A-Ha, Daniel Bedingfield, The Cardigans, Mylene Farmer, Gabrielle, Girls Aloud, The Hives, Elton John, Jovanotti, Kaiser Chiefs, Ronan Keating, Metallica, Rammstein, Scissor Sisters, Snow Patrol, Sugababes, Tamara, t.A.T.u, Texas, U2, Paul van Dyk, Zucchero, David Bisbal, Enrique Iglesias, Juanes, Paulina Rubio, Tarkan, Andrea Bocelli.
|
|