Factura Romtelecom se poate achita prin serviciul Debit Direct de la Intesa Sanpaolo Bank |
Autor: Bancherul.ro 2010-11-17 18:05 |
|
Intesa Sanpaolo Bank Romania oferă clienţilor săi gratuit serviciul Direct Debit ce facilitează plata facturilor din contul curent, în mod automat, la data scadenţei. Primul partener al băncii pentru acest serviciu este Romtelecom, unul dintre cei mai mari operatori de comunicaţii din România.
Printre avantajele serviciului Debit Direct se numără: lipsa costurilor suplimentare (comisoanele de activare, administrare lunară a acestui serviciu, precum şi cel de plată sunt zero), economie de timp (nu mai este necesară deplasarea la casieriile Romtelecom) şi garanţia că facturile vor fi plătite în timp util.
Plata lunară a facturilor se va face în mod automat, la data scadenţei acestora, după semnarea unui Contract de Mandat pentru Debitare Directă, prin care clientul împuterniceşte banca să facă plata în numele acestuia către furnizorul de utilităţi.
Intesa Sanpaolo Bank a dezvoltat serviciul de Direct Debit disponibil în variantele intra şi inter-bancar. Banca intenţionează să extindă numărul de parteneriate Direct Debit în acelaşi timp cu furnizarea altor soluţii moderne de plată a facturilor emise de furnizorii de utilităţi (prin depunere de numerar la ghişeele băncii şi/sau prin ordine de plată).
Din dorinţa de a-şi ajuta clienţii să îşi eficientizeze timpul alocat plăţii facturilor, Romtelecom a dezvoltat prin diferite parteneriate o gamă variată de modalităţi de plată şi o reţea extinsă de locaţii pentru plata facturii telefonice. Clienţii au în prezent la dispoziţie peste 22.000 puncte de încasare.
Despre Intesa Sanpaolo Bank
Intesa Sanpaolo Bank este parte a Grupului Intesa Sanpaolo, una dintre cele mai importante instituţii financiar bancare din zona euro şi lider în Italia. Activităţile internaţionale ale grupului sunt concentrate în regiunea Europei Centrale şi de Est, precum şi în bazinul Mediteranean unde operează în 13 ţări printr-o reţea de circa 1.850 de unităţi şi 8,5 milioane clienţi. De altfel, grupul Intesa Sanpaolo este prezent în 34 de ţări din întreaga lume.
Despre Romtelecom
Romtelecom a raportat aproximativ 4,6 milioane abonamente în cel de al treilea trimestru al anului 2010. Din 2007 compania acţionează conform strategiei Clientul pe locul 1, ce implică oferirea de mai multe beneficii clienţilor săi la aceleaşi preţuri sau chiar la preţuri mai scăzute. În ultimii ani, Romtelecom s-a poziţionat ca un furnizor complet de soluţii de comunicatii, consolidâdu-şi prezenţa pe pieţele de internet broadband şi TV. Romtelecom este lider pe pieţele de servicii de internet fix şi VPN pentru segmentul business. Pentru mai multe detalii despre Romtelecom accesaţi www.romtelecom.ro.
|
|