Ce face Erste sa mareasca productivitatea angajatilor BCR |
Autor: Bancherul.ro 2010-10-08 08:26 |
|
Majorarea numărului de produse vândute de un angajat şi a numărului săptămânal de întâlniri cu clienţii sunt două dintre ţintele programului de creştere a eficienţei forţei de vânzări pe care austriecii de la Erste au început să-l aplice la BCR, cea mai mare bancă locală după active.
Martin Skopek, fost vicepreşedinte executiv pe retail al BCR, în prezent membru al board-ului Erste responsabil cu retailul pe grup, spune că proiectul a dat deja rezultate în primele şase luni de aplicare: numărul mediu de produse vândute săptămânal de un consilier de clientelă de la BCR a crescut de la 3,4 la începutul implementării proiectului la 5,5 la final.
De asemenea, pe segmentul microfirmelor, consilierii au ajuns să aibă în medie 9,4 întâlniri cu clienţii pe săptămână, faţă de 5,2 înaintea aplicării acestui proiect cu standarde de lucru definite la nivelul întregului grup Erste, scrie Ziarul Financiar
|
|