Serviciile call center-ului BRD, disponibile si pentru companii |
Autor: Bancherul.ro 2010-07-01 17:50 |
|
Serviciul ”Vocalis” oferit de BRD – Groupe Société Générale îşi lărgeşte gama de funcţionalităţi şi pentru clientela de persoane juridice şi persoane fizice autorizate, se arata intr-un comunicat al bancii.
Serviciul Vocalis le oferă utilizatorilor posibilitatea de a afla, printr-un simplu apel telefonic, atât detalii despre produsele şi serviciile băncii, cât şi informaţii personalizate despre conturile deschise la BRD.
Începând de astăzi, clienţii persoane juridice şi persoane fizice autorizate pot obţine o gamă largă de informaţii, printre care: soldul conturilor, detalii despre operaţiunile realizate în cont, comisioanele percepute, valoarea sumelor blocate pe conturi, precum şi scadenţele şi soldurile la depozitele şi creditele deţinute. Interogarea soldului contului şi ultimele 5 operaţiuni debit/credit pot fi obţinute automat, 24 de ore din 24, 7zile din 7. În plus, prin intermediul serviciului Vocalis se pot debloca codul PIN Mobilis şi cardurile business deţinute.
Tot de acum, clienţii persoane fizice au acces prin intermediul serviciului Vocalis la noi funcţionalităţi: constituire de depozite în lei şi valută, cu dobândă fixă, variabilă sau progresivă şi viramente interbancare.
„Noile funcţionalităţi merg în direcţia oferirii unui confort suplimentar clienţilor noştri, astfel încât aceştia să poată obţine fără efort informaţiile necesare pentru gestionarea produselor si serviciilor bancare deţinute”, a declarat Philippe Lelarge, Directorul de Strategie şi Marketing al BRD-Groupe Societe Generale.
Serviciul Vocalis este disponibil de luni până duminică, între orele 8:00 şi 22:00, la numerele de telefon 0800 803 803 (gratuit în reţeaua Romtelecom), 021 302 61 61 (apelabil din orice reţea) sau * BANCA (*22622) (tarif normal în reţelele Orange şi Vodafone).
|
|