Tranzactii online securizate mai rapid cu cardurile Bancii Transilvania
|
Autor: Bancherul.ro 2010-06-28 15:21 |
|
Posesorii de carduri emise de Banca Transilvania isi pot acum securiza mai rapid tranzactiile efectuate online, chiar in timpul derularii acestora, anunta banca.
Datorită serviciului Activation During Shopping (ADS), implementat de BT, orice posesor de card are la îndemână o metodă uşor de parcurs pentru securizarea sporită a propriilor tranzacţii pe Internet. Datorită acestei soluţii, orice încercare neautorizată din partea unei persoane, de a intra în posesia unor date ale cardului – date cum sunt: numărul acestuia, data expirarii, codul de securitate (CVV2) - nu poate fi realizată.
Setarea parolei aferente se realizează în timpul tranzacţiei, într-o singură etapă, care presupune completarea online a două secţiuni. La fiecare nouă tranzacţie online, însă, nu va mai fi necesară o setare nouă, fiind suficientă introducerea parolei, pentru confirmarea tranzacţiei.
Intr-o primă etapă, chiar în timpul efectuării unei cumpărături online, cardul BT este activat în sistemul ”MasterCard SecureCode” sau “Verified by Visa”. In cazul în care clientul doreşte activarea cardului, sistemul îi va solicita acestuia completarea online a două secţiuni. Prima dintre acestea, “Autentificare preliminară”, cuprinde următoarele câmpuri: numărul cardului, data expirării, cod numeric personal şi parola iniţială. In cea de a doua secţiune, “Parametrii personali pentru serviciul MasterCard SecureCode”, este necesară completarea numelui utilizatorului, parola dorită pentru card, confirmarea parolei, textul care poate ajuta la reamintirea parolei şi mesajul de întâmpinare care apare automat pe pagina de autentificare şi poate constitui o cheie de verificare suplimentară pentru plătitor. După acest procedeu, tranzacţia pe Internet va continua după fluxul normal, ca tranzacţie e-commerce autentificată.
Simplificarea tranzacţiilor online, în condiţii securizate, confirmă preocuparea Băncii Transilvania pentru perfecţionarea permanentă a serviciilor sale, precum şi identificarea de soluţii care economisesc timpul clienţilor.
|
|