UniCredit Tiriac Bank si METRO lanseaza primul card de credit co-branded pentru persoane juridice |
Autor: Bancherul.ro 2010-06-22 14:21 |
|
METRO Cash & Carry România şi UniCredit Ţiriac Bank anunţă lansarea, la nivel naţional, a primului card de credit co - branded de pe piaţa românească, dedicat persoanelor juridice, clienţi METRO şi UniCredit Tiriac Bank.
"Cardul de credit co-branded METRO - UniCredit Ţiriac Bank este un instrument prin care ne susţinem clienţii IMM în această perioada economică dificilă, introducând astfel pe piaţa românească primul produs de acest gen destinat companiilor", a declarat Zoltan Major, Vicepreşedinte UniCredit Ţiriac Bank responsabil de Divizia Retail. "Programul - pilot a pornit în Iaşi şi Craiova, iar în perioada următoare toate societăţile comerciale din ţară se vor putea bucura atât de avantajele financiare oferite de bancă, cât şi de ofertele speciale de la METRO în cadrul aceluiaşi produs".
"Principala provocare a clienţilor noştri este fluxul de capital, iar noul produs pe care îl lansăm acum împreună cu partenerul nostru UniCredit Ţiriac Bank este menit să aducă un suport concret atât prin linia de creditare, cât şi prin ofertele promoţionale aferente programului" spune Claude Sarrailh, Director Management Clienţi, METRO Cash & Carry România. "Completăm, astfel, cu un proiect de suport financiar direct, iniţiativele noastre de susţinere a clienţilor profesionişti, acum la nivelul întregii reţele METRO din ţară”, adaugă Claude Sarrailh.
Prin intermediul cardului de credit METRO - UniCredit Tiriac Bank emis sub logo VISA, clienţii au avantajul de a dispune oricând de fondurile necesare, putând profita de oportunităţile care pot apărea pe neaşteptate. În plus, posesorii de card beneficiază de reduceri în magazinele METRO Cash & Carry România şi la partenerii UniCredit Ţiriac Bank, având controlul deplin asupra sumelor cheltuite.
Nivelul maxim de creditare este echivalentul în RON al sumei de 35.000 de EUR, dar nu mai mult de 30% din cifra de afaceri medie lunară a companiei, calculată pe baza ultimului bilanţ pentru un întreg an financiar.
Cardul de credit are o valabilitate de 36 de luni, iar la scadenţă se reanalizează prelungirea valabilităţii, în funcţie de îndeplinirea condiţiilor de eligibilitate anunţate de bancă. Suma minimă de rambursat este de 10% din suma datorată băncii la sfârşitul fiecărui ciclu de tranzacţionare.
Astfel, aceştia beneficiază de un instrument util în derularea afacerii, fie că este vorba despre comerţ tradiţional sau HoReCa, prin alocarea unui plus de capital rulant şi accesul la o serie de promoţii atât pentru produse METRO, cât pentru produse ale companiilor partenere.
“Suntem mândri că putem lansa pe piaţă primul card de credit co-branded pentru companii. Am avut o cooperare foarte bună cu UniCredit Ţiriac Bank şi METRO Cash&Carry România la dezvoltarea şi testarea acestui produs, care se adresează unui segment puternic afectat de criză. Cardul METRO - UniCredit Ţiriac Bank este un instrument prin care întreprinderile mici din retail şi HoReCa pot accesa un credit ce le asigură lichiditatea, o nevoie esenţială pentru acoperirea cheltuielilor regulate. În plus, clienţii se pot bucura de beneficii suplimentare în lanţul de magazine METRO şi poate cel mai important, prin utilizarea sa la achiziţia cât mai multor produse şi servicii necesare funcţionării companiilor, acestea îşi pot controla şi gestiona mult mai bine cheltuielile lunare”, declară Catalin Cretu, Director General Romania, Visa Europe.
Avantajele financiare oferite clienţilor METRO Cash & Carry România, cu acest nou tip de card sunt:
• perioada de graţie de până la 50 de zile, în funcţie de data efectuării tranzacţiei, în care clientul nu plăteşte dobânda pentru tranzacţiile efectuate la comercianţi;
• Dobândă cu 3% mai mică decât cea standard pentru tranzacţiile efectuate în magazinele METRO;
• Dacă, până la data scadentă, clientul plăteşte integral suma utilizată, beneficiază de dobândă zero pentru toate tranzacţiile efectuate la comercianţi;
• Comision zero pentru plăţile efectuate la comercianţi în România;
• Valabilitate naţională şi internaţională.
Printre facilităţile pe care cardul co-branded le permite, se număra: plata facturilor la ATM-urile UniCredit Ţiriac Bank, schimbarea PIN-ului direct la ATM-urile UniCredit Ţiriac Bank, verificarea soldului şi lista ultimelor 10 tranzacţii la ATM-urile UniCredit Ţiriac Bank, înrolare gratuită la serviciul 3D Secure, pentru tranzacţii sigure pe internet, posibilitatea de a opta pentru emiterea unui număr nelimitat de carduri suplimentare, rambursarea automată a sumei utilizate din linia de credit dintr-un cont curent deschis la UniCredit Ţiriac Bank şi accesul online la informaţiile aferente contului de card prin Online B@nking.
Ca utilizatori ai acestui card, clienţii au acces la programe dezvoltate special pentru ei:
Program de reduceri la partenerii METRO Cash & Carry România şi UniCredit Ţiriac Bank
Plătind cu acest card în reţeaua partenerilor METRO, clientul beneficiază de reduceri semnificative la costurile pentru produsele şi serviciile oferite de aceştia. Lista partenerilor poate fi consultata pe www.programreduceri.ro, în magazinele METRO Cash & Carry România şi în spatiile partenerilor care intră în acest program.
Program de asigurare gratuită - pentru bunurile achiziţionate în reţeaua METRO Cash & Carry România şi plătite cu acest card, clientul METRO beneficiază de asigurare gratuită - pe timpul transportului şi două săptămâni după achiziţie - pentru accidente şi furt prin efracţie.
|
|