www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



ING Bank lanseaza eZonomics, prima „bucatarie financiara” din Romania

Autor: Bancherul.ro
2010-05-26 18:15
eZonomics este un site de informare şi educare financiară a publicului din România care cuprinde articole, sondaje, studii despre tendinţe internaţionale sau locale, preferinţe ale românilor, totul scris într-un limbaj uşor de înţeles şi accesibil, se arata intr-un comunicat al ING.

Prin explicarea mecanismelor economice şi financiare într-un limbaj accesibil şi prietenos, eZonomics îşi propune să contribuie la educaţia financiară a publicului larg din România.

eZonomics.ro este o platformă online ce conţine informaţii utile din domeniul economic şi financiar, statistici, sondaje şi sfaturi care îi vor ajuta pe consumatori să înţeleagă mai bine informaţiile financiare care îi înconjoară şi să fie la curent cu noutăţile locale şi internaţionale – totul pentru a întelege mai bine mecanismele financiare şi modul în care îşi pot gestiona finanţele proprii şi ale familiei. Denumit „Bucătăria Financiară ING”, eZonomics este locul unde specialiştii ING vor aduna ştiri şi analize relevante pentru consumatori şi provenind din cele mai de încredere surse locale şi internaţionale din domeniul economic, financiar-bancar, imobiliar şi lifestyle.

„Educaţia financiară este esenţială pentru dezvoltarea economică şi socială a unei naţiuni. Consumatorii sunt zilnic expuşi la ştiri locale şi internaţionale, dar şi la produse şi servicii de toate tipurile. Pentru a lua cea mai bună decizie, este nevoie ca acestea să fie privite într-o perspectivă mai largă. Această perspectivă este oferită de eZonomics care explică într-un limbaj extrem de accesibil tendinţe în economia mondială, mecanisme financiare şi modalităţi de eficientizare a finanţelor familiei”, a declarat Mişu Negriţoiu CEO ING Bank.

Platforma eZonomics va fi gazduită pe site-ul www.ing.ro. Informaţiile publicate pe eZonomics.ing.ro sunt selectate şi „preparate” de către specialiştii locali şi internaţionali şi oferă o imagine de ansamblu asupra tendinţelor internaţionale şi locale din economie şi legatura acestora cu societatea în care trăim.
eZonomics conţine mai multe categorii de articole: „Fresh ”, sau locul cu informaţii „proaspăt stoarse”, „Tendinţe”, ce oferă cele mai noi reteţe despre societate, „Bani, Case, Lumea” sau cum să combini inteligent ingredientele.
O parte importantă a site-ului eZonomics o reprezintă şi sondajele la care pot raspunde toţi cei care accesează site-ul şi care sunt interpretate ulterior de către analiştii ING Bank.

„Vrem ca eZonomics sa fie o sursă de informare interactivă, de aceea cititorii vor putea să propună sondaje în funcţie de subiectele care îi preocupă. Rezultatele vor fi interpretate şi postate pe această pagină în articole speciale”, declară Nicolae Chidesciuc, Economist Şef ING Bank România.

Studiile arată că, în România, clienţii bancari consideră ca fiind cel mai important în relaţia lor cu banca modul transparent şi simplu în care aceasta comunică.

„În cei 15 ani de activitate în România, ING Bank a contribuit în mod constant la dezvoltarea pieţei bancare, lansând în premiera produse şi servicii noi, formând generaţii de profesionişti şi impunând noi standarde de performanţă. Prin lansarea eZonomics.ro extindem acest proces de educare către publicul larg, iar denumirea sa - Bucătăria Fiananciară ING - indică un loc prietenos şi relaxat, unde ING Bank va aduna cele mai sofisticate ingrediente din lumea financiară, le va prepara cu ajutorul experţilor ING Bank pentru ca apoi să le servească publicului larg sub forma unui meniu uşor de consumat.” spune Mişu Negriţoiu, CEO ING Bank România.