www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



OTP Bank lanseaza un depozit adresat pensionarilor

Autor: Bancherul.ro
2009-04-30 10:33
Începând cu luna aprilie 2009, persoanele de vârsta a treia beneficiază, din partea OTP Bank România, de un nou produs de economisire, depozitul adresat pensionarilor.

OTP Bank România oferă, pentru această categorie de clienţi, rate de dobândă speciale pentru depozitele la termen, după cum urmează:
• 0.50% peste dobânda standard pentru depozitele la termen în RON;
• 0.40% peste dobânda standard, pentru depozitele la termen în valută.

Astfel, pensionarii pot profita de dobânzi anuale avantajoase, de până la 14.75% pentru depozitele în RON şi 7.65% pentru depozitele în EUR. Pentru a beneficia de aceste rate de dobândă mai mari, clientul pensionar trebuie sa prezinte, la sediul Băncii, ultimul talon de pensie în original sau un extras de cont, nu mai vechi de 2 luni.

Pe lângă ratele de dobândă avantajoase, acest tip de depozit vine şi cu o serie de alte beneficii, care se pliază pe nevoile categoriei de clienţi căreia îi este adresat. Astfel, amintim posibilitatea creşterii ratei de dobândă, datorită efectului de capitalizare a dobânzii, comisioane zero de deschidere şi administrare cont curent, comision zero de lichidare a depozitului şi comision zero de retragere numerar în ziua scadenţei depozitului. Depozitul adresat pensionarilor poate fi constituit numai cu opţiunea de lichidare la scadenţă, iar dobânzile nu pot fi cumulate cu o altă ofertă a băncii.

„Suntem conştienţi că fiecare dintre categoriile de clienţi cărora ne adresăm are nevoi specifice, de aceea, produsele pe care le lansăm, sunt particularizate. Pensionarii sunt o categorie aparte, care necesită o atenţie deosebită, tocmai de aceea am ales să le oferim, pentru acest tip de depozit, o rată a dobânzii mai mare decât cea standard.”, a declarat László Diósi, Director General OTP Bank România.

Prin lansarea acestui tip de produs adresat pensionarilor, OTP Bank România îşi extinde oferta către o nouă categorie de clienţi. Portofoliul de produse pe care instituţia bancară îl promovează pe piaţa din România a fost conceput pentru nevoile specifice ale diverselor categorii de publicuri, de la tineri, la companii de toate dimensiunile.