AIG Life Asigurari anunta o crestere de 30% a primelor subscrise in 2008 |
Autor: Bancherul.ro 2009-03-06 08:17 |
|
Veniturile AIG Life Asigurări România din prime brute subscrise s-au majorat în 2008 cu peste 68 milioane de lei, atingând 286 milioane de lei, ceea ce reprezintă o creştere de 30% comparativ cu anul 2007. În plus, profitul brut al companiei a urcat la 62 milioane de lei , ceea ce înseamnă mai mult decât dublu faţă de valoarea profitului înregistrat în 2007, se arata intr-un comunicat al companiei.
„Profitabilitatea operaţiunii din România indică o companie solidă şi independentă cu management puternic, care îşi desfăşoară activitatea în mod profitabil pentru clienţii săi. Mai mult, alături de profitabilitate, şi ceilalţi indicatori specifici industriei financiare şi de asigurări de viaţă se situează la niveluri superioare limitelor impuse de legislaţie. La 31 ianuarie 2009 marja de solvabilitate asigurată era de 5 ori mai mare decât valoarea minimă necesară, iar nivelul de lichiditate a companiei era de 10 ori mai mare decât cerinţele minime legale,” afirmă Theodor Alexandrescu, Director General AIG Life Asigurări România, făcând referire la principalii factori care evidenţiază performanţa AIG Life în România: profitabilitatea şi ritmul de creştere.
Compania atribuie aceste rezultate strategiei de creştere consecventă şi de diversificare a modalităţilor de distribuţie. Considerată principal mijloc de a ajunge la clientul final, reţeaua proprie de distribuţie a AIG Life a fost extinsă în 2008 în nord-estul ţării, strategie ce a fost continuată şi în lunile ianuarie-februarie ale anului 2009 în zona de nord-vest.
Pe lângă reprezentarea prin reţeaua proprie, serviciile AIG Life sunt oferite prin reţele partenere ale brokerilor independenţi, ale diverselor instituţii financiare şi prin companiile ce oferă programe de beneficii pentru angajaţi.
În acelaşi timp, compania păstrează neschimbată atenţia asupra gestionării eficiente a costurilor operaţionale, lucru care susţine profitabilitatea companiei. Strategia consecventă de promovare a produselor de asigurare ce preiau riscul clienţilor şi oferă beneficii garantate face ca valoarea propunerii noastre pentru clienţi să fie în creştere datorită contextului economic dificil din prezent.
Una din importantele priorităţi ale companiei pentru viitorul apropiat este să extindă linia de produse din clasa asigurărilor de sănătate ce adresează o necesitate în creştere rapidă în piaţa din România. Pentru perspectivă AIG Life pregăteşte lansarea unui program în scopul asigurării sprijinului financiar necesar în cazul diagnosticării cu un număr mare de afecţiuni. Printre cele 32 de afecţiuni acoperite se numără afecţiunile grave cele mai frecvente cum ar fi cancer sau infarct, dar şi afecţiuni coronariene, pierderea vederii, accident vascular, necesitatea unui transplant, precum şi alte afecţiuni ce pun în pericol viaţa. Un astfel de serviciu are o importanţă deosebită, în unele cazuri fiind singurul factor care poate asigura supravieţuirea.
„Este un produs valoros în contextul în care, statistic, creşte în fiecare an incidenţa acestor afecţiuni, iar pe măsură ce progresele înregistrate în medicină sunt accelerate, oamenii au nevoie de resursele financiare necesare pentru a urma tratamentul optim în fiecare caz. Noi oferim din timp soluţia pentru a diminua impactul produs de un eveniment neplăcut, astfel preluând riscul la care era expus clientul”, precizează Alexandrescu. Oferta AIG Life deja include un produs similar, însă noua asigurare de sănătate ce urmează să fie lansată acoperă o serie mult mai extinsă de afecţiuni.
În viitorul apropiat AIG Life îşi continuă planurile de creştere şi extindere geografică. După ce în ultimul trimestru din 2008 compania a deschis agenţii noi în Suceava, Bacău şi Focşani, relansând agenţia din Iaşi, în primele luni ale acestui an a fost deschisă agenţia de la Satu-Mare şi relansată locaţia din Oradea, urmând ca planurile de dezvoltare să continue şi în alte oraşe.
În scopul informării publicului asupra necesităţii de protecţie financiară, compania alocă resurse într-un program amplu de prezentări în oraşele unde este prezentă. Participarea numeroasă la aceste conferinţe reprezintă o dovadă a largului interes al oamenilor pentru a înţelege modalităţile prin care îşi pot proteja financiar familia, dar şi de a-şi dezvolta o carieră alternativă prin implicarea activă în domeniul asigurărilor.
Cea mai recentă iniţiativă a companiei o reprezintă oferirea, în mod promoţional gratuit, pentru clienţi ai companiei, de servicii „a doua opinie medicală” la clinici de prestigiu din SUA. Acest serviciu gratuit recompensează fidelitatea clienţilor şi creează premizele de dezvoltare a beneficiilor pe care aceştia le primesc din partea companiei.
Despre AIG Life:
Prezentă pe piaţa locală din 1998, AIG Life este prima opţiune exprimată de clienţii din România pentru asigurările de viaţă cu beneficii garantate. Compania oferă servicii pentru peste 750.000 de clienţi asiguraţi prin poliţe individuale şi de grup, având o reţea de peste 1.200 de consultaţi ce acoperă 17 oraşe din ţară. Cota de piaţă a companiei este de 15,90%. Rezultatele de excepţie înregistrate în 2008, în special ritmul de creştere şi profitabilitatea au adus pentru AIG Life titlul Asigurătorul Anului 2008, compania fiind recunoscută de industria financiară prin intermediul publicaţiei „Piaţa Financiară” care i-a decernat acest premiu.
|
|