ING Bank anunta ca titularii de conturi pot sa permita altor trei persoane sa gestioneaze in comun banii, din aplicatia Home Bank.
Persoanele imputernicite pot sa-si comande carduri fizice sau virtuale, sa faca plati sau depozite.
Comunicatul ING:
Un nou mod de a face banking: ING Together, soluția 100% digitală de cont pentru cheltuieli comune pentru până la patru persoane
ING Bank România anunță lansarea contului pentru cheltuieli comune ING Together, dedicat celor care aleg să-și gestioneze banii împreună cu alte persoane apropiate. Soluția este disponibilă exclusiv în aplicația mobilă ING Home’Bank, de unde titularii de conturi curente în lei pot mandata direct, fără drumuri la bancă, până la trei persoane pe un cont deja deținut sau pe un cont nou deschis în acest scop.
„La ING Bank România, credem în real life banking, adică în produse și servicii potrivite stilului de viață, accesibile oricând și de oriunde, iar ING Together este expresia perfectă a acestei abordări. Este soluția care facilitează o atitudine relaxată și transparentă în relația cu banii și cu oamenii de încredere alături de care alegem să-i folosim în viața de zi cu zi, indiferent dacă vorbim despre familie, parteneri de viață sau chiar prieteni apropiați. ING Together este în esență un instrument revoluționar de sănătate financiară, care permite tranziția complet digitală de la un banking individual la unul participativ și răspunde astfel unei nevoi concrete din viețile multora dintre noi: aceea de gestionare deschisă și eficientă a cheltuielilor comune.” – Eleni Skoura, Executive Board Member şi Head of Retail Banking ING Bank România.
Soluția ING Together este disponibilă cetățenilor români și străini cu vârsta de peste 18 ani, utilizatori ai aplicației mobile ING Home’Bank care dețin și folosesc un număr de telefon mobil de România. Împuternicirea se realizează direct în aplicație, din meniul Produse – Familia ta – ING Together, prin selectarea numărului de telefon din agendă și completarea numelui, prenumelui și a datei nașterii persoanei împuternicite.
Din momentul acceptării de către împuternicit a invitației primite în Home’Bank, acesta va putea:
• să își emită singur, direct din Home’Bank, două carduri suplimentare (unul fizic și unul virtual) atașate contului;
• să facă plăți prin Home’Bank din contul curent și plăți cu cardul (online și la POS);
• să retragă numerar de la orice ATM sau să facă depuneri în lei cu cardul la ATM-urile ING;
• să vizualizeze tranzacțiile de pe cont (inclusiv pe cele ale titularului);
• să deschidă sau să lichideze depozite asociate contului.
Tot prin intermediul ING Together, titularii de cont pot acum extinde cu ușurință din Home’Bank și drepturile împuterniciților deja existenți (mandatați anterior în rețeaua ING Office). Astfel, aceștia (împuterniciții existenți) vor putea accesa la rândul lor toate facilitățile noii soluții, precum emiterea de card suplimentar (fizic/virtual) direct din aplicație, fără alte drumuri la bancă și fără pierderea accesului la cont.
ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări. Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice.
ING Bank România este singura bancă cu o creștere organică din top 10 bănci locale după active, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,7 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri & Mid-Corporate și Wholesale Banking. Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.