BRD isi avertizeaza clientii cu privire la o noua metoda de frauda, prin intermediul unor telefoane false ale BRD primite de la pretinsi angajati ai bancii:
"Atenție la noua tipologie de fraudă de tip spoofing, ce presupune utilizarea frauduloasa a numerelor de telefon asociate BRD.
Persoane care pretind că sunt angajați ai băncii falsifică, cu ajutorul unor softuri, numerele de telefon asociate cu BRD (ex: TelVerde sau numerele de urgență carduri ), în cadrul unor apeluri telefonice în care se solicită date personale sau confidențiale.
Este important să nu dați curs unor solicitări de divulgare date confidențiale, indiferent de pretextul invocat de apelant.
Rămâi vigilent și raportează-ne imediat situațiile suspecte accesând serviciul MyBRD Contact."
Ramane insa intrebarea: cum ne dam seama ca cei care ne suna nu sunt de la banca?
Raspunsul este urmatorul: bancile nu-ti cer prin telefon date personale, in vederea actualizarii acestora.
Cum se actualizeaza datele personale la BRD?
"Orice client poate să-și actualizeze datele în cadrul unei vizite realizate în oricare din sucursalele/unitățile/agențiile BRD. Dacă îndeplinești criteriile de eligibilitate din Termenii și Condițiile pentru actualizarea datelor online îți poți actualiza datele și online pe brd.ro.
În cazul în care nu ai posibilitatea să ne vizitezi într-una dintre agențiile noastre, contactează-ne la numărul de telefon dedicat 0374526262 (Luni - Vineri: 9:00 - 19:00 sau în weekend: 9:00 - 18:00), pentru a identifica o eventuală soluție alternativă de actualizare a datelor la distanță", conform informatiilor publicate de BRD.