Banca Transilvania face parte dintr-un proiect-pilot de anvergură care, prin implicarea Direcției Generale pentru Evidența Persoanelor, va schimba pozitiv experiența clienților, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
Verificarea și actualizarea periodică a datelor acestora se va face automat, prin schimb de informații cu instituția publică menționată.
Într-o primă etapă, proiectul a constat în preluarea de către bancă a datelor cărților de identitate ale unor clienți existenți, din Registrul Național de Evidență a Persoanelor, pentru a actualiza informațiile respective în baza de date BT.
Până acum au fost actualizate cu succes de Banca Transilvania informațiile a peste 80.000 de clienți persoane fizice.
Etapa următoare va începe anul viitor și va consta în verificarea și actualizarea datelor personale ale clienților, prin verificarea online, instant, la Registrul Național de Evidență a Persoanelor, așa încât aceștia nu mai trebuie să vină la bancă pentru actualizarea datelor din cărțile de identitate.
Verificările datelor clienților se vor realiza începând cu anul viitor:
La deschiderea contului, indiferent de canalul ales de client – atât în una dintre agențiile Băncii Transilvania, cât și online;
În mod recurent, cum ar fi la expirarea cărții de identitate, fără a mai fi necesar ca modificările să fie anunțate/actualizate la bancă de către clienți.
Peste 450.000 de persoane au devenit clienți BT în primele zece luni ale anului.
Despre Banca Transilvania:
Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei. Ca bancă universală, acoperă toate segmentele de clienți și linii de business în sectorul financiar.
Are 20% cotă de piață, aproape 4 milioane de clienți, peste 10.000 de angajați, soluții de online banking și 500 de sedii în 180 de localități.
Valoarea brandului Banca Transilvania a depășit pragul de 500 de milioane USD și a intrat în top 300 în Brand Finance Banking 500 2023. De asemenea, este în Top 10 Strongest Banking Brands Worldwide, cu un brand rating AAA+. Dincolo de banking, banca dorește să aibă impact pozitiv în România - pentru oameni, business și mediu.