Un cititor se plange ca BRD il trimite la ghiseul unei sucursale bancare pentru activarea aplicatiei YOU BRD, dupa reinstarea acesteia pe alt telefon:
"Sunteti un dezastru mai cu aplicatia voastra youbrd. Voi credeti ca noi totii avem timp sa ne plimbam pe la ghiseurile voastre sa activam o cacata de aplicatie dupa reinstalare? De asta o sa dati faliment cu servicii de genul si bine imi pare ca vin Revolut si altii din urma si va ia pita de la gura ca meritati. 2023 si te trimit la ghiseu fmm".
Conform informatiilor publicate de BRD, pentru reinstarea aplicatiei YOU pe un nou telefon este nevoie de o vizita in orice unitate BRD:
"Mi-am pierdut telefonul. Cum procedez pentru a reinstala aplicația?
Descarci aplicația YOU BRD pe noul telefon și ne faci o vizită în orice unitate BRD. Urmezi instrucțiunile primite și apștepți a doua zi un telefon de la Echipa BRD din Contact Center, care vor parcurge împreuna cu tine procesul de instalare a aplicației YOU BRD.
Sfatul nostru este ca atunci când ți-ai reinstalat aplicația pe un telefon nou, să accesezi din meniul Altele - Device Management/Gestioneaza dispozitive și să ștergi vechiul telefon pe care ai avut instalată aplicația.
De asemenea, dacă consideri că există vreun risc de accesare al contului tău (poate ai avut salvat PIN-ul de acces în telefon, deși nu este recomandat), contactează-ne imediat ce ai constatat furtul la unul din numerele de aici, pentru a dezactiva rapid dispozitivul. Îți recomandăm să apelezi și operatorul de telefonie mobilă pentru blocarea cartelei SIM."
ACTUALIZARE din 10 august 2023
BRD ne-a anuntat ca informatiile referitoare la reinstarea aplicatiei YOU pe un nou telefon au fost modificate, astfel ca reinstarea se poate face si la distanta, nefiind necesara deplasarea la o unitate BRD:
"Mi-am pierdut telefonul. Cum procedez pentru a reinstala aplicația?
Descarci aplicația din store-ul noului tău telefon și poți iniția fluxul de activare de la distanță, urmând pașii indicați în ghidul de utilizare YOU existent aici sau poți solicita activarea aplicației în orice unitate BRD.
Sfatul nostru este ca atunci când ți-ai reinstalat aplicația pe un telefon nou, să accesezi din meniul Altele - Device Management/Gestioneaza dispozitive și să ștergi vechiul telefon pe care ai avut instalată aplicația.
De asemenea, dacă consideri că există vreun risc de accesare al contului tău (poate ai avut salvat PIN-ul de acces în telefon, deși nu este recomandat), contactează-ne imediat ce ai constatat furtul la unul din numerele de aici, pentru a dezactiva rapid dispozitivul. Îți recomandăm să apelezi și operatorul de telefonie mobilă pentru blocarea cartelei SIM."