Banca Transilvania lansează aplicația de business BT Go, prin care explorează modalități noi de a susține antreprenorii cu soluții de banking și de business, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
Câteva dintre functionalitățile BT Go în această etapă-pilot:
Deschidere online de cont curent în lei și valută;
Transfer de bani între conturi proprii și către partenerii de business;
Vizualizare tranzacții și generare extrase de cont;
Emitere și plata facturilor;
Încărcare documente - facturi, bonuri, contracte.
„În general, utilizând aplicațiile bancare obișnuite, firmele își gestionează conturile: fac plăți, schimburi valutare, se uită peste tranzacții.
În BT Go construim gândindu-ne la cum funcționează firmele în viața de zi cu zi, adăugând funcționalități pentru managementul firmei, de la bani, conturi sau facturi.
Este o etapă pe care o abordăm gradual, explorăm, testăm și implementăm. Ne uităm la nevoi prin ochii antreprenorilor și astfel avem șanse mai bune să realizăm ceva util.
Astăzi clienții băncii pot utiliza mai multe aplicații dezvoltate de BT de-a lungul anilor. Gradual, pe măsură ce BT Go crește ca număr de functionalități și beneficiari, va deveni principala aplicație pentru companii a băncii noastre”, declară Tiberiu Moisă, Director General Adjunct IMM & MidCorporate, Banca Transilvania.
Banca și-a dezvoltat în ultimii ani capacitatea de a produce tot mai mult intern soluții digitale pentru clienți, așa cum este aplicația BT Go, la care au contribuit aproape 50 de persoane din echipa băncii și a companiei Finshape.
Etapa pre-lansare a BT Go a însemnat peste 1.000 de clienți înrolați cu succes.
Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei. Ca bancă universală, acoperă toate segmentele de clienți și linii de business în sectorul financiar.
Are 20% cotă de piață, aproape 4 milioane de clienți, peste 9.200 de angajați, soluții de online banking și 500 de sedii în 180 de localități.
Valoarea brandului Banca Transilvania a depășit pragul de 500 de milioane USD și a intrat în top 300 în Brand Finance Banking 500 2023. De asemenea, este în Top 10 Strongest Banking Brands Worldwide, cu un brand rating AAA+. Dincolo de banking, banca dorește să aibă impact pozitiv în România - pentru oameni, business și mediu.