www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Conditiile de utilizare a aplicatiei etoken CEC Bank

Autor: Bancherul.ro
2023-03-21 16:42

TERMENI SI CONDITII PENTRU UTILIZAREA APLICATIEI eToken


eToken CEC Bank este o aplicatie de tip mobile token, care se descarca din App Store, Google Play si AppGallery. Ghidul de utilizare este disponibil pe site-ul CEC Bank.


BANCA se obliga ca la solicitarea CLIENTULUI sa puna la dispozitie:


− aplicatia eToken CEC Bank, de tip mobile token;
− codurile de activare pentru instalarea/reinstalarea aplicatiei


BANCA nu acorda suport pentru utilizarea aplicatiei eToken CEC Bank pe telefoane cu soft modificat (Jailbreak sau root) si nu isi asuma raspunderea pentru accesarea solutiei de pe astfel de aparate.


BANCA, in calitate de operator de date cu caracter personal, informeaza persoana vizata, in calitate de CLIENT, ca respecta prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), prevederi pe care CLIENTUL le poate regasi pe site-ul oficial CEC BANK SA cat si in unitatile teritoriale ale Bancii.


Drepturile si obligatiile CLIENTULUI, se modifica, completeaza si va avea urmatorul continut:


Forma de exprimare a consimtamantului pentru efectuarea platii, o reprezinta semnatura care presupune introducerea in campul respectiv a codului generat de aplicatia eToken CEC Bank. De asemenea, CLIENTUL are obligatia sa citeasca mesajele transmise de BANCA si sa salveze ordinele de plata efectuate prin aplicatia Home CEConline.


CLIENTUL raspunde pentru pastrarea in siguranta a dispozitivelor de autentificare, a numelui de utilizator alocat, a codului de activare pentru aplicatia eToken CEC Bank si a codului PIN.


In cazul inlocuirii terminalului mobil de tip smartphone cu pastrarea aceluiasi numar de telefon mobil, utilizatorul aplicatiei eToken CEC Bank va apela Call Center-ul BANCII in vederea primirii unui nou cod de activare sau se poate prezenta la orice unitate a Bancii.


Pentru reactivarea/ deblocarea aplicatiei eToken CEC Bank, utilizatorul de Internet Banking - persoana fizica ce detine un card activ - poate solicita generarea unui nou cod de activare direct de pe pagina de Login a aplicatiei Internet Banking Home CEConline.


In cazul furtului/ pierderii/ dezactivarii terminalului mobil de tip smartphone, utilizatorul aplicatiei eToken CEC Bank va apela Call Center-ul BANCII si va confirma apelul telefonic printr-o notificare scrisa si semnata in original, Notificare furt/ pierdere/ dezactivare terminal mobil de tip smartphone, depusa la orice unitate a Bancii, in termen de 24 de ore de la data apelului, urmand ca BANCA sa blocheze accesul utilizatorului la instrumentul de plata electronica pana la remedierea situatiei.


In baza acestei Notificari, clientul poate solicita reactivarea serviciului pe acelasi numar de telefon, activarea pe un alt numar de telefon si dezactivarea serviciului pe vechiul numar de telefon.


CLIENTUL va primi ulterior, in urma solicitarii un SMS cu codul de activare format din cele 2 grupuri de cate 8 cifre.


Drepturile si obligatiile CLIENTULUI, se modifica, completeaza si va avea urmatorul continut:


BANCA va bloca accesul la serviciul de Internet Banking dupa 3 tentative repetate de acces/autentificare esuate si accesul la aplicatia eToken CEC Bank in cazul incercarii de schimbare a PIN-ului curent prin introducerea de 3 ori consecutiv gresit a vechiului PIN. Pentru reactivarea serviciului de Internet Banking/ aplicatiei eToken CEC Bank, CLIENTUL va fi obligat sa contacteze serviciul de asistenta Call Center si sa solicite reactivarea serviciului.


BANCA nu va solicita CLIENTULUI telefonic, email sau prin orice alte mijloace electronice „la distanta” numele de utilizator, codul de activare, codul PIN si date privind produsele bancare (ca de exemplu datele imprimate pe cardurile emise de BANCA). CLIENTUL nu va furniza sub niciun pretext astfel de date nimanui.


Litigii


Conflictele, disputele si neintelegerile privind incheierea, derularea, executarea si modificarea contractelor incheiate intre CLIENTI si BANCA vor fi solutionate de parti pe cale amiabila, prin modalitati de rezolvare alternativa a conflictelor: Centru de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniu Bancar (CSALB), mediere, conciliere, arbitraj, iar daca nu se ajunge la un acord amiabil, agreat de ambele parti, solutionarea litigiilor privind incheierea, derularea, executarea si modificarea contractelor incheiate intre CLIENTI si BANCA revine instantelor de judecata competente conform legilor aplicabile. De asemenea, clientii pot sesiza Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor si/sau Banca Nationala a Romaniei.


Sursa: CEC.ro