www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Aplicatiile de mobile banking/internet banking ale Raiffeisen Bank nu sunt functionale (actualizat)

Autor: Bancherul.ro
2023-02-25 09:00

Aplicatiile de mobile banking/internet banking ale Raiffeisen Bank, precum Smart Bank, nu sunt functionale in prezent, conform informatiilor publicate de banca, in pagina privind disponibilitatea serviciilor (vezi foto).


Clientii Raiffeisen se plang ca nu au acces la conturi prin intermediul aplicatiilor, conform sesizarilor primite la Reclamatiibanci.ro.


Raiffeisen a raportat un incident informatic in data de 21 februarie 2023, in urma caruia nu au putut fi utilizate, pe parcursul respectivei zile, aplicatiile de mobile/internet banking, printre care si Smart Mobile. (vezi aici detalii)


ACTUALIZARE 26.02.2023, ora 20


Pe pagina Raiffeisen Bank privind disponibilitatea serviciilor, aplicatiile de mobile/internet banking continua sa figureze ca fiind nefunctionale:


"Raiffeisen Smart Market Serviciu nefunctional


Raiffeisen Smart Mobile pentru clienti persoane fizice Serviciu nefunctional


Raiffeisen Online pentru clienti persoane fizice Serviciu nefunctional


Raiffeisen SmartToken Serviciu nefunctional


Raiffeisen Smart Mobile pentru clienti persoane juridice Serviciu nefunctional


Raiffeisen Online pentru clienti persoane juridice Serviciu nefunctional


Raiffeisen Smart Business Serviciu nefunctional


Noul Raiffeisen Online IMM Serviciu nefunctional


OpenBanking (AISP/PISP/CISP) Serviciu nefunctional


Clientii Raiffeisen se plang ca nu pot utiliza serviciile bancare:


"De două zile încerc sa fac un transfer. Reparați odată aplicația de internet banking. Avem și noi niște termene și nu le putem respecta din cauza băncii", este un comentariu postat pe pagina Facebook a Raiffeisen.


ACTUALIZARE 27.02.2023, ORA 16


Serviciile de mobile/internet banking ale Raiffeisen sunt in continuare nefunctionale, conform site-ul bancii, fapt confirmat si de clientii bancii, la o postare a Raiffeisen pe Facebook privind plata taxelor cu cardul:


"Pentru a plăti o taxă e nevoie de autorizarea prin Smart Token - serviciu care nu funcționează. Voi nu vorbiți între voi sau doar vă bateți joc de noi?"


Reprezentantii Raiffeisen nu au raspuns la intrebarile Bancherul.ro privind problema cu aplicatiile bancii.


ACTUALIZARE 28 FEBRUARIE ORA 10


Pe pagina Raiffeisen.ro privind disponibilitatea serviciilor, apliatiile apar acum ca fiind functionale.