Aplicatiile Raiffeisen Bank nu au putut fi utilizate ieri de catre clienti, a anuntat banca, din cauza unui incident:
"Dragi clienți,
⚠ Momentan întâmpinăm un incident care impactează:
- Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice;
- Raiffeisen SmartToken;
- Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice;
- Raiffeisen Online pentru clienți persoane juridice;
- Raiffeisen Smart Business;
- Noul Raiffeisen Online IMM;
- OpenBanking (AISP/PISP/CISP).
✅ Puteți verifica oricând disponibilitatea serviciilor pe website-ul băncii, accesând următorul link: https://www.raiffeisen.ro/.../disponibilitatea-serviciilor/.
🔍Cauza este în curs de remediere.
📞 Dacă aveți nevoie de blocarea unui card sau alte operațiuni urgente, vă rugăm să sunați în call center-ul băncii la numerele *2000 sau 004 021 306 3002 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea din România sau din străinătate).
🤝 Mulțumim pentru înțelegere și vă cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate!", conform unui anunt al Raiffeisen, pe Facebook.
Clientii Raiffeisen s-au plans ca intampina deseori probleme cu functionarea aplicatiilor:
- "Tot timpul sunt probleme la voi ! Aplicația nu mi merge niciodată! Abia aștept să mă mut de la voi !"
- "Când nu ați întâmpinat un incident?"
- "Cea mai proasta banca din toate punctele de vedere!
Eu mi am închis conturile de mult😀🙈"
- "Mereu sant probleme la voi!"
- "Voi întâmpinați aproape mereu incidente"
Un client reclama ca banii depusi la un bancomat nu se regasesc in cont:
"Raiffeisen Bank banii depuși ieri pe cont la 16:42 printr-un bancomat încă nu se găsesc nici acum pe cont!!! E grav!"