www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Incident la Raiffeisen privind functionarea aplicatiilor

Autor: Bancherul.ro
2023-02-21 05:49

Aplicatiile Raiffeisen Bank nu au putut fi utilizate ieri de catre clienti, a anuntat banca, din cauza unui incident:


"Dragi clienți,


⚠ Momentan întâmpinăm un incident care impactează:


- Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice;
- Raiffeisen SmartToken;
- Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice;
- Raiffeisen Online pentru clienți persoane juridice;
- Raiffeisen Smart Business;
- Noul Raiffeisen Online IMM;
- OpenBanking (AISP/PISP/CISP).


✅ Puteți verifica oricând disponibilitatea serviciilor pe website-ul băncii, accesând următorul link: https://www.raiffeisen.ro/.../disponibilitatea-serviciilor/.


🔍Cauza este în curs de remediere.


📞 Dacă aveți nevoie de blocarea unui card sau alte operațiuni urgente, vă rugăm să sunați în call center-ul băncii la numerele *2000 sau 004 021 306 3002 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea din România sau din străinătate).


🤝 Mulțumim pentru înțelegere și vă cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate!", conform unui anunt al Raiffeisen, pe Facebook.


Clientii Raiffeisen s-au plans ca intampina deseori probleme cu functionarea aplicatiilor:


- "Tot timpul sunt probleme la voi ! Aplicația nu mi merge niciodată! Abia aștept să mă mut de la voi !"


- "Când nu ați întâmpinat un incident?"


- "Cea mai proasta banca din toate punctele de vedere!
Eu mi am închis conturile de mult😀🙈"


- "Mereu sant probleme la voi!"


- "Voi întâmpinați aproape mereu incidente"


Un client reclama ca banii depusi la un bancomat nu se regasesc in cont:


"Raiffeisen Bank banii depuși ieri pe cont la 16:42 printr-un bancomat încă nu se găsesc nici acum pe cont!!! E grav!"