BT Leasing și Țiriac Leasing, jucători de top pe piața de leasing din România, au devenit prin fuziune o singură companie, BT Leasing, conform unui comunicat de presa, in care se adauga:
În urma fuziunii, BT Leasing ajunge la 25.000 de clienți, 500 de milioane de euro în portofoliu, peste 2,8 miliarde lei active și aproape 250 de angajați, va avea prezență în 11 showroom-uri din țară și face astfel un pas strategic pe piața auto.
BT Leasing este brand românesc, cu peste 20 de ani de activitate pe piață, care se adresează companiilor private, multinaționalelor, instituțiilor din sectorul public, persoanelor fizice și PFA- urilor.
[1]
„Grupul Banca Transilvania prinde viteză pe piața auto prin creșterea și diversificarea bazei de clienți, extinderea ofertei de finanțare alternativă și expertiza complementară a celor două echipe de leasing.
Ne-am propus să fim soluția de leasing preferată pentru piața auto, iar serviciile de top pentru business-uri și antreprenori vor fi motorul nostru de creștere. Spunem bun venit clienților Țiriac Leasing în Grupul BT”, declară Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania.
Clienții Țiriac Leasing, deveniți clienți BTL, au la dispoziție pe site-ul BT Leasing detalii despre condițiile de derulare a contractelor, folosirea mașinilor, plata facturilor, asigurări etc.
Țiriac Leasing este al treilea business de leasing achiziționat de Banca Transilvania, după Idea::Leasing (2021) și ERB Leasing (2018).