Aplicatiile Raiffeisen nu functioneaza in noaptea de 25 noiembrie, anunta banca:
Dragi clienți,
🛠️ În noaptea aceasta (25 noiembrie 2022), în intervalul orar 00:00 - 3:00, vom derula o acțiune de mentenanță.
Astfel, vor fi indisponibile următoarele servicii:
• aplicațiile de internet și mobile banking: Raiffeisen Online, Smart Mobile dedicate clienților persoane fizice;
• aplicația Raiffeisen Smart Market;
• noul Raiffeisen Online IMM, Smart Business, Raiffeisen Online și Smart Mobile dedicate clienților persoane juridice;
💳💳 Cardurile de debit și credit emise de Raiffeisen Bank rămân funcționale în tot acest timp.
✅ Puteți verifica oricând disponibilitatea serviciilor pe website-ul băncii, accesând următorul link: https://www.raiffeisen.ro/.../disponibilitatea-serviciilor/
🕻 Dacă aveți nevoie de blocarea unui card sau alte operațiuni urgente, vă rugăm să sunați în call center-ul băncii la numerele *2000 sau 004 021 306 3002 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea din România sau din străinătate).
🤝 Mulțumim pentru înțelegere și vă cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate!