Bank Friday din acest an arată preferința românilor pentru cumpărăturile online și cele în rate, precum și deschiderea de a cheltui mai mult, conform unui comunicat al Bancii Transilvania (BT), in care se adauga:
Ce a însemnat Black Friday 2022 față o zi standard:
Cumpărăturile online procesate de BT au crescut, ca volum, de 10 ori;
Plățile în rate online prin programul STAR al Băncii Transilvania au crescut de peste 7 ori;
Aproape 50% din totalul cumpărăturilor realizate în 11 noiembrie a.c. cu cardurile BT de Black Friday au fost online;
Aproape 70% din totalul cumpărăturilor la comercianții BT au fost online;
Valoarea medie/tranzacție: +36% față de o zi standard.
Banca Transilvania este liderul pieței, cu peste 5 milioane de carduri emise. BT a dezvoltat propria platformă de procesare eCommerce (BTeComm), prin care asigură soluții avansate de plată cu cardul online.
Programul STAR, din care fac parte cardurile de cumpărături, a ajuns la peste 20.000 de locații partenere care oferă rate fără dobândă sau puncte STAR pentru fiecare achiziție cu cardurile de credit.