www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



ING Bank: cum se face refuzul la plata pentru recuperarea banilor pe biletele Blue Air

Autor: Bancherul.ro
2022-09-12 19:40

ING Bank si-a informat clientii, intr-o postare pe Facebook, cum trebuie sa formuleze refuzurile la plata in cazul anularii zborurilor anulate de Blue Air, pentru a-si primi banii inapoi pe biletele achitate cu cardul.


ING Bank nu mentioneaza, in anunt, numele companiei aeriene, insa se intelege ca este vorba de Blue Air, singura care si-a anulat zborurile in urma popririi conturilor de catre agentia de mediu a statului.


Postarea ING Bank pe Facebook:


"Venim în ajutorul clienților ING Bank România care sunt puși în situația de a solicită refuzuri la plată ca urmare a anulării zborurilor din ultima perioadă cu pașii ce trebuie urmați în vederea gestionării corecte a acestor solicitări.


Menționăm că momentan poziția comerciantului cu privire la modul de gestionare a retururilor necesare nu este una clară, acest lucru având impact asupra inițierii unei dispute bancare.


Pentru gestionarea cu eficiență a acestor solicitări, este necesar ca în completarea cererii de refuz la plată clienții să ne transmită următoarele:


• Dovada de contactare a comerciantului (mail/ printscreen)
• Dovada de imposibilitate a contactării comerciantului, în situația în care pagina a fost dezactivată, nu mai există (printscreen)
• E-mail de confirmare/rezervare zbor
• Dovada anulării rezervării/zborului (mail/printscreen)
• Orice altă dovadă scrisă deținută cu privire la tranzacția contestată.


Disputele bancare pentru astfel de situații se pot iniția la 15 zile de la data efectivă a zborului, la 15 zile de la data de primire a confirmării de anulare a zborului sau la 15 zile de la data la care s-a primit confirmarea de restituire a banilor.


Preluarea cererilor de refuz la plata pentru zborurile anulate se poate realiza atât telefonic (*2464 / 0314062464) cât și prin mesaj privat pe pagină noastră de Facebook.


Toate cererile de refuz la plată sunt preluate în ordinea înaintării către banca însă ca urmare a volumului mare a solicitărilor, termenele de procesare standard pot fi mai mari. 


Suntem alături de toți clienții afectați de aceste anulări și îi asigurăm că echipele specializate ce se ocupă de preluarea și procesarea cererilor de refuz la plată lucrează continuu în vederea recuperării sumelor achitate."


Cineva a comentat pe Facebook ca ING are prea multe conditii pentru refuzul la plata:


"Vreti cam multe. In uk la banci doar le dai ca zborul a fost anulat, detaliile zborului si ai banii in cont!


Aici vreti dovada ca i-am cintactat 🙄 pai sunt destul de greu de gasit."


ING Romania a raspuns:


"Realizarea tuturor pasilor din aceasta postare asigura sanse mai mari de reusita in procesul de refuz la plata."


Altcineva a replicat:


"ING Romania descrieți imaginea dintr-un punct de vedere in care sunteti un simplu agent care ajuta la completarea de formulare.


Gresit, ING este insarcinat direct cu banii mei. Si indiferent ce fel de achiziție online printr-un procesor de plata ne predispune unui serii intregi de peocedee de luat banii inapoi, inclusiv creante si asigurari pe care ING le are pentru astfel de situatii in Ecommerce.


Astfel, banii trebuiesc restituiti clientului in cea mai usoara maniera.


Performanta customer service ului din UK face in asa fel incat un client cu card de peste 3 ani la o institutie este considerat important.


Agentul care completeaza formularul trebuie sa isi dea toata silinta ca acest proces sa fie usor. Dar si legislatia sa fie usurata!


Cu cat procesati mai amulte formulare cash back cu atat banii se misca mai mult, baza capitalismului. Win win
De la voi incepe!"