Cele mai multe agenții BT Dialog sunt în București (15) și în Cluj-Napoca (6)
Aproximativ 10% dintre sediile băncii sunt pentru consultanță
Banca Transilvania are aproape 50 de sedii dedicate consultanței clienților, aflate în 19 localități din țară.
Sedii premium, acestea oferă clienților un nou tip de experiență, prin consultanță, educație financiară și opțiuni de self-banking, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
„Agențiile BT Dialog sunt, în primul rând, un loc de întâlnire. Acolo avem echipe pregătite să ofere informații și recomandări financiare cu privire la toate serviciile, produsele și soluțiile de banking online pe care le avem. Astfel capitalizăm unul dintre punctele noastre forte, relațiile foarte bune cu clienții”, declară Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania.
Agențiile BT Dialog:
Se găsesc în următoarele orașe: București, Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Timișoara, Brașov, Sibiu, Oradea, Suceava, Craiova, Pitești, Târgu-Mureș, Ploiești, Galați, Baia Mare, Bacău, Alba Iulia, Arad și Fălticeni.
Programul acestora este de luni până vineri, în intervalul 9:00 - 17:00, cu pauză între ora 13:00 și 13:30. Clienții care doresc, pot programa online vizita la bancă.
Sunt cashless, fără casierii, în cadrul cărora pot fi realizate doar anumite operațiuni cu numerar, exclusiv la BT Express Plus și la bancomat.
NPS-ul (Net Promoter Score) Agențiilor BT Dialog este mai mare decât media băncii în primul semestru al anului, și anume de peste 83%.
Banca Transilvania are peste 500 de sedii în 180 de localități. Acestea pot fi evaluate online, prin rating și review pe siteul BT/Rețea unități.
82% dintre clienții BT folosesc cel puțin o aplicație pentru banking la distanță.
Despre Banca Transilvania:
Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România şi principalul finanţator al economiei, acoperind toate segmentele de clienți și linii de business în sectorul financiar. Cu o poveste începută în urmă cu aproape 30 de ani, are peste 19% cotă de piaţă, 3,7 milioane de clienţi, peste 9.200 de angajaţi, soluţii de online banking şi 500 de sedii în 180 de localităţi.
Este cel mai puternic brand bancar românesc, cu un rating
de AAA+, conform Brand Finance Banking (2022). Dincolo de banking, BT doreşte să aibă impact pozitiv în România, atât pentru oameni, cât şi pentru business şi mediu.