Banca Comercială Română devine prima instituție financiar-bancară din România, acreditată de Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR), în baza noilor reglementări legale, pentru procesul video de deschidere a unui cont curent 100% online pe platforma de digital banking George, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
Acreditarea ADR certifică faptul că BCR poate oferi, prin George, servicii bancare pentru care identificarea clienților este realizată la distanță folosind mijloace video, cu respectarea noilor prevederi legale în vigoare din România.
Avizul autorității este valabil pentru procesul de identificare a persoanelor fizice, atât în cazul deschiderii conturilor curente personale, cât și a conturilor curente pentru întreprinderile mici și mijlocii, indiferent de modalitatea de accesare a platformei, web sau mobil.
“Suntem foarte încântați că am reușit să oferim principalului proces din George, cel de deschidere de cont, această recunoaștere oficială din partea Autorității pentru Digitalizarea României. Este o recunoaștere care le conferă clienților noștri o garanție în plus în ceea ce privește siguranța, confidențialitatea și, mai ales, maturitatea platformei noastre, care a fost consolidată și perfecționată permanent, în ultimii 4 ani, de la lansare. Totodată, este rezultatul muncii și dedicării colegilor mei din BCR pentru dezvoltarea continuă a unei platforme de digital banking, ce stă ca reper inclusiv la nivel de grup”, a declarat Dana Dima, vicepreședinte Retail & Private Banking, BCR.
Procesul de deschidere 100% online a unui cont curent George durează aproximativ 10 minute și este unul simplu și intuitiv.
Acesta începe pe site-ul www.bcr.ro și acoperă câteva repere-cheie în deschiderea unei relații cu banca:
• Introducerea informațiilor personale sau de business, inclusiv cele de contact;
• Verificarea numărului de telefonul furnizat;
• Fotografierea și trimiterea cărții de identitate, cu OCR-izarea datelor (recunoașterea optică a caracterelor);
• Realizarea unei fotografii de profil (tip selfie);
• Compararea automată a datelor biometrice;
• Inițierea unui apel video, prin intermediul platformei, pentru finalizarea procesului de recunoaștere a clientului;
• Semnarea electronică calificată a a contractului digital de cont.
George este un ecosistem digital, care se transformă și evoluează permanent. Astfel, George a adăugat mai bine de 250 de noi funcționalități de la lansare, în octombrie 2018, și se bucură de cel mai mare rating în rândul aplicațiilor bancare din România în Google Play și AppStore. Platforma George a fost proiectată de hub-ul de inovație de la Viena al Erste Group, cu implicarea mai multor tineri IT-iști români.
George a fost dezvoltat complementar la nivel local de experții BCR, într-un adevărat ecosistem digital, unic în Grupul Erste, care oferă online toate produsele de daily banking. În prezent, George are aproximativ 1,5 milioane de utilizatori activi în România, în creștere cu 20% an față de anul trecut.
Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe.
BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 18 centre de afaceri și 16 birouri mobile dedicate companiilor și 322 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori.
BCR este banca nr.1 în România pe piața tranzacțiilor bancare, clienții BCR dispunând de cea mai mare rețea națională de ATM-uri și mașini multifuncționale – aproape 1.700 de echipamente, și servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking și E-commerce.