www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Probleme cu functionarea aplicatiilor bancare Libra Bank (actualizat)

Autor: Bancherul.ro
2022-06-15 16:37

Aplicatiile de internet banking si mobile banking ale Libra Bank au avut probleme de functionare pe parcursul zilei de astazi, dupa cum a anuntat banca.


"Vă informăm că, din cauza unei probleme tehnice temporare, este posibil să apară unele întârzieri în procesarea tranzacțiilor.
Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri și vă asigurăm că lucrăm la remedierea cât mai rapidă a situației", a anuntat Libra Bank, pe Facebook, in jurul orei 13.


Problema tehnica a persistat, astfel ca banca a anuntat, la ora 18, ca aplicatiile nu vor functiona p ana la ora 23, timp in care se va lucra la remedierea acestora:


"Update ora 18:00: În intervalul 19:00 - 23:00, aplicațiile Libra vor fi indisponibile, ca urmare a unor lucrări de remediere a problemelor tehnice întâmpinate astăzi. După acest interval, toate aplicațiile vor fi din nou funcționale la capacitate maximă. Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate!", a anuntat Libra Bank, pe Facebook.


Nici site-ul bancii nu este functional, in prezent. Pe acesta este afisata urmatoarea informatie (vezi foto):


"Aplicatiile noastre de mobile si internet banking, aplicatia Libra Journey si serviciul de procesare a platilor online LibraPay vor fi temporar indisponibile astazi, 15 iunie 2022, intre 19:00 – 23:00, urmare a efectuarii unor lucrari de mentenanta. In intervalul amintit, cardurile bancii si aplicatia de plata cu telefonul Libra Pay vor putea fi utilizate pentru cumparaturi sau retrageri de la bancomat, in limita soldului disponibil. Pana la ora 19:00, din cauza unei probleme tehnice temporare, este posibil să apara unele intarzieri in procesarea tranzactiilor. Ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri!


URL: www.librabank.ro/"


ACTUALIZARE


In 16.06.2022, in jurul orei 12, Libra Bank si-a anuntat clientii ca problema a fost remediata:


"In cursul noptii au fost remediate aspectele tehnice care au condus la dificultati temporare de utilizare a aplicatiilor de internet si mobile banking, precum si la procesarea cu intarziere a unor tranzactii.

Ne cerem scuze pentru problemele de utilizare din cursul zilei de ieri. Acestea au fost cauzate de efectuarea unor teste periodice obligatorii ale infrastructurii tehnice, care din pacate au afectat functionarea optima a aplicatiilor.

Situatia a revenit la normal si serviciile pot fi utilizate in conditii optime.

Va multumim pentru intelegere,
Libra Internet Bank"