„Pe 21 ianuarie am primit 3 SMS-uri de autorizare a unor sume pe care nu le recunosteam. Am sunat in Call Center sa va spun ca nu autorizez sumele si sa va rog sa blocati sumele si cardul. M-am prezentat in sucursala din Pantelimon sa reiterez tentativa de frauda si apoi am depus o plangere la Sectia de Politie nr. 9.
Banca a retinut sumele.
Fara sa ma contacteze, pe 26 ianuarie banca a procesat plata.
Cat de putin sigur este sistemul informatic al dvs. incat nu ati putut corela o reclamatie de frauda cu sume retinute in cont?
Ati solutionat 2 din 3 reclamatii fara a avea ceva de la politie (dupa aproximativ 2 saptamani in care mi s-a spus doar sa astept, v-am adus, pe langa nr de inregistrare si dovada de la politie).
De ce ati dat drumul, pe 26 ianuarie, tranzactiilor reclamate de mine pe 21 ianuarie fara a lua legatura cu mine sau cu politia?
Ati putut sa reemiteti cardul rapid, insa nu mi-ati putut tine in siguranta contul de economii.
Voi reveni saptamanal cu reclamatii la dvs. pana cineva isi asuma cazul”, reclama un client al bancii.
Raspuns ReclamatiiBanci.ro
Stimata doamna, Raiffeisen ar fi trebuit sa blocheze tranzactia, dupa ce ati anuntat ca e vorba de o frauda, dat fiind ca nu dumneavoastra ati facut respectiva plata.
Raiffeisen spune ca nu poate stopa tranzactiile cu cardul, chiar daca este vorba de o suspiciune de frauda, ceea ce este foarte ciudat.
Iata raspunsul Raiffeisen, pe Facebook:
„Raiffeisen Bank este un intermediar intre client si comerciant, astfel banca nu poate influenta sau stopa tranzactiile efectuate prin intermediul cardului.
Ne pare rau sa aflam ca serviciile oferite nu s-au ridicat la nivelul asteptarilor tale.
Te asiguram ca lucram in permanenta pentru ca produsele noastre sa indeplineasca cele mai inalte standarde si sa satisfaca nevoile tuturor clientilor nostri.Daca doresti sa inregistrezi o sesizare sau sa ne acorzi feedback-ul tau, te rugam sa accesezi link-ul de mai jos pentru a completa formularul dedicat.https://www.raiffeisen.ro/…/in…/opinia-ta-conteaza/
Parerea ta este foarte importanta pentru noi si ne ajuta in procesul continuu de imbunatatire a produselor si serviciilor oferite, astfel incat nevoile clientilor nostri sa fie satisfacute.Iti multumim!Echipa Raiffeisen Bank”.
De aceea, trebuie sa faceti o reclamatie la Raiffeisen cu privire la aceasta frauda.
Vezi aici raspunsul integral
Ai probleme cu bancile sau IFN-urile? Scrie-ne aici si te ajutam!